זה אישי לגמרי – למה קוסמטיקה בהתאמה אישית טובה יותר לעור שלך?

זמן קריאה (2 דק') / תוכן מקודם.

מוצרי קוסמטיקה בהתאמה אישית
קוסמטיקה בהתאמה אישית

תחום הביטוי והטיפוח חי על חידושים והמצאות. כמעט פעם בשבוע אנחנו נתקלות בקרם פנים ‘מושלם!’ או סרום ‘מדהים!’ שנראים כאילו הם מחוללים קסמים על אותה דוגמנית עטופה בפוטושופ וריטוש והוא כמעט תמיד מאכזב.

לא כי כל הקרמים בעולם הם כאלה גרועים, אלא כי קרם פנים וסרום לעור הפנים הם אבני הבסיס של שגרת הטיפוח שלנו והם צריכים להתאים לנו במדויק.

מוצרי קוסמטיקה בהתאמה אישית לא צריכים להיום ‘מדהימים!’ לכולן, הם צריכים להיום מדהימים לנו.

ההרכב של העור של כל אחת מאיתנו מושפע מעשרות גורמים שונים. מגנטיקה ועד נסיבות החיים. מרמות הסטרס, שגרת הטיפוח הקבועה, התזונה או אפילו היום שבו אנחנו נמצאות מבחינה הורמונלית.

עד עכשיו, כדי לתחזק את כל העסק הזה בצורה אופטימלית, היית צריכה להחזיק מדף פארם שלם באמבטיה ולהתחיל להתאים בין כל קרם לצורך הספציפי שהוא מתיימר לתקן.

ובכן, אין לאף אחת בעולם את הזמן הזה. ובואי, זה לא שכל הקרמים האלה משתלבים ביחד. פריחות, אלרגיות ורגישויות של העור פורחות במצבים כאלה.

טיפוח רמה אחת מעל

חברת JELIXIR מציעה את השלב הבא בטיפול
וטיפוח קוסמטי אישי – אבחון פרסונלי, ייחודי
ואינטימי של צרכי העור שלך ורקיחת קרם
בהתאמה אישית לצרכיו. קוסמטיקה בהתאמה
אישית, ללא צורך לחפש חנייה, לקבוע תור או
למצוא זמן פנוי לטיפול. האבחון והטיפול נעשה
בבית, בזמנך החופשי.

כמו כולן, גם אנחנו פנינו לקוסמטיקאית שחברה המליצה. השארנו שם הון קטן, תקוות ואת שארית הזמן הפנוי שלנו ביממה וקיבלנו קרם פנים מותאם אישית. לרוב הקרמים שקיבלנו, ממש עשו את העבודה. זה היה מדהים, באמת. אם זה לא היה לוקח כל כך הרבה זמן וכסף, כנראה היינו ממשיכות להגיע אליה לפחות עוד פעם אחת. אבל אנחנו חושבות שהגיע הזמן להתקדם. ואם אפשר, בלי לצאת מהבית.

אז בדיוק בשביל זה אנחנו פה. JELIXIR היא חברת ביוטי מהדור הבא. אנחנו עורכות אבחון פרסונלי, ייחודי ואינטימי של צרכי העור שלך ואז מתאימות לך קרם לעור הפנים שהוא בדיוק בשבילך. מוצרי קוסמטיקה בהתאמה אישית, מינוס החלקים המבאסים של למצוא חנייה, לקבוע תור או להתחמק מהצעות של מוצרים שאת לא באמת צריכה. האבחון והטיפול נעשה בבית, מתי שתרצי.

איך זה עובד? טוב ששאלת. יש לנו שאלון מפורט, מתואם אישית שעוזר לנו לאבחן במדויק את צרכי העור שלך וגם מה הכי מתאים לו. תדמייני מעבדת ביוטי שעובדת רק בשבילך ומכינה לך קרם לחות אינדבידולי שיידע לתת לך מה שאת צריכה ולאורך זמן. אנחנו מוצאות עבורך את ההתאמה המדויקת בין שבעה בוסטרים ושני קרמי הבסיס שלנו ומכינות עבורך את “הקרם שלך”.

מה מיוחד בקרמים שלנו? הם מבוססים על טכנולוגיה חדשנית ומרכיבים טבעיים כחמאת שיאה, מיצוי שמן ענבים, מיצוי פרי הסברס ושלל ויטימינים. התוצאה היא קומפלקס רב עוצמתי של חומרים פעילים מהטבע לשיפור מראה העור. הקרמים שלנו מתאימים לשלל צרכים: לחות, מתיחה, אדמומיות, אנטי אייג’ינג, כתמי פיגמנטציה או בוסט של אנרגיה. המשתמשות שלנו מדווחות שכבר אחרי שימוש ראשוני מתקבל עור רענן, בוהק, בריא וצעיר. אז מה את אומרת, שננסה?

לחצי כאן לאבחון העור שלך play

מאמרים אחרונים

No products in the cart.
שינוי גודל גופנים
ניגודיות
× נציג מחכה לענות לכם