שימי לב לפרטים – מה משפיע על העור שלך?

זמן קריאה (2 דק') / תוכן מקודם.

עור טוב, בריא ובוהק נמצא בראש רשימת פנטזיית הביוטי של כולנו. זה הגיוני.

עור הוא האיבר הכי גדול בגוף שלנו, הוא מעיד על מצבנו הבריאותי והתזונתי והוא גם משדר לסביבה רושם ראשוני מיידי.

אם העור שלנו נראה מוזנח, עייף או יבש, זה מיד משפיע על ההתייחסות הסביבתית כלפינו וגם על ההרגשה הפנימית.

אם את פה, סימן שכבר הפנמת את החשיבות של הצורך בשגרת טיפוח מותאמת אישית למראה העור ואת בדרך הנכונה. כדי שלא תלכי לאיבוד.

טיפול וטיפוח קוסמטי אישי
אספנו בשבילך עוד כמה דגשים יומיומיים שאפשר להתחיל לשפר ממש מעכשיו:

1.תני לשמש לעלות (אבל לא יותר מדי)

חשיפה לשמש היא חיונית להיווצרות טבעית של ויטמין D בגופנו, אבל בואי לא נגזים. חורף, קיץ, סתיו ואביב, השמש הים תיכונית יוקדת מעל, הקרניים האולטרסגולות חודרות  מתחת לשכבות העור ומעודדות יצירת פיגמנטציה, נקודות חן, כתמים ומזקינה את מראה העור.

מה את עושה בעניין: מורחת קרם הגנה, גם אם את יוצאת רק לקטנה. חובשת כובע ובאופן כללי מחרימה את השמש בין עשר לארבע.

2. תעבירי את הצ’יפס

למה שאת אוכלת יש השפעה קריטית על מראה העור שלך וכן, אנחנו יודעות שזה תקף בעיקר לקטגוריית האוכל האהובה ‘טעים לי’. אוכל שומני, מטוגן ומעובד מאט את חידוש מראה העור, מעודד היווצרות פצעונים ויוצר מראה שומני, מוזנח ועייף.

מה את עושה בעניין: מקפידה על אכילת ירקות ופירות טריים, שקדים, אגוזים, שמן זית ושמן ענבים. נמנעת מחטיפים עשירי שומן טראנס ואוכל מטוגן

3. אפשר להציע לך משהו לשתות?

הגוף שלך מורכב בעיקר ממים וזהו אחד המרכיבים הבולטים אם לא הבולטים ביותר המשפיע על מראה העור. כשהגוף זקוק לנוזלים הוא מגיב מיד במראה עור יבש, אדמומי, צורב למגע ומרובה קמטים וחריצים.

מה את עושה בעניין: הקפידי לשתות לפחות ליטר וחצי ביום. את יכולה להציב בקבוק מים ליד עמדת העבודה או בתיק ולסמן לך (יש גם אפליקציות מעקב!) כמה שתית כל יום. משקאות מומתקים, משקאות דיאט, מיצים ומשקאות עתירי קפאין תשאירי לאחרות עם פחות מודעות.

4. ועכשיו כולן לנשום ביחד –

סטרס הוא ה-מחלה של המאה ה-21. תוסיפי לזה עמידה במולטי טאסקינג, FOMO,  צמצום קשרים חברתיים תומכים מחוץ לעולם הוירטואלי, עלייה בשעות העבודה, זמינות תמידית והיעדר מסגרות משפחתיות תומכות – ותביני למה רוב הזמן את בלחץ וישנה גרועה. כל התסמינים האלה מובילים לחרדות, קושי בהירדמות ועייפות ו’תורמים’ את חלקם למראה עור עייף וחסר לחות.

מה את עושה בעניין: מפנה זמן ביום להירגעות. מקפידה על פעילות גופנית מחוץ לבית, דואגת למפגשים חברתיים פרונטליים, מאמצת שגרת מדיטציה, יוגה או נשימות.

5. זה הטלפון הכי מלוכלך שראיתי–

המסכים המקיפים אותנו מכל עבר הם מושבות חיידקים פעילות המאכלסים בתוכם אלפי בקטריות. המגע היומיומי בין הידיים, הפנים והמסכים מעביר חיידקים וזיהומים בלתי נגמרים לעור הפנים ומעודד יצירת פצעונים ופגמי עור.

מה את עושה בעניין:  דואגת לנקות את מסך הסלולר או הטאבלט פעם ביום, משתמשית באוזנייה ושוטפת ידיים לעיתים קרובות.

לחצי כאן לאבחון העור שלך play

מאמרים אחרונים

סל הקניות שלך 0 פריטים

No products in the cart.

שינוי גודל גופנים
ניגודיות
× נציג מחכה לענות לכם