המרכיבים שאת רוצה בשגרת הטיפוח שלך

זמן קריאה (2 דק') / תוכן מקודם.

אנחנו חיות את עולם הביוטי. נושמות אותו, צורכות אותו, מתמרחות בו. חשוב לנו להיות מעודכנות בכל מה שחדש עכשיו, אבל גם להישען על ידע מדעי מוכח, שיש לו תוצאות בשטח.

ידע הוא כוח ואנחנו תמיד שמחות לחלוק אותו עם מי שאנחנו אוהבות. לפני שאת צוללת להרכיב את הקרם המושלם בשבילך, הכנו עבורך רשימה על זמנית של מרכיבים שכדאי שיהיו חלק משגרת הטיפוח שלך.

ליד כל מרכיב הוספנו הסבר קטן למה הוא קיבל מקום טוב ברשימה.

טיפוח רמה אחת מעל

חברת JELIXIR מציעה את השלב הבא בטיפול
וטיפוח קוסמטי אישי –
אבחון פרסונלי, ייחודי ואינטימי של צרכי העור שלך ורקיחת קרם בהתאמה אישית לצרכיו.
קוסמטיקה בהתאמה אישית, ללא צורך לחפש חנייה, לקבוע תור או למצוא זמן פנוי לטיפול.
האבחון והטיפול נעשה בבית, בזמנך החופשי.

אז להוציא מחברות ולהתחיל לרשום בבקשה:

 

ארבוטין – הארבוטין נגזר מהעלים של שיחי דומדמניות, חמוציות, תות , אוכמניות, ואגסים. הוא בעל תכונות של מעכב מלנין והוא נחשב למרכיב שגורם לעור להיראות נקי וטהור. מחקרים מראים ששימוש בארבוטין יעיל למניעת היווצרות כתמי פיגמנטציה על העור ולהבהרה של העור.

קפאין – מחייה נפשות, בדרך כלל על הבוקר, אבל יש לו גם עוד המון שימושים אחרים בתחום הביוטי. בתכשירים לעיניים הוא מקבל תסמיני נפיחויות ושקיות מתחת לעיניים.הוכח שהקפאין מפחית נפיחויות ע”י סיוע לניקוז נוזלים מהחלל הבין-תאי, ושהוא מעורר יצור של חומצה היאלרונית ושאר ויטמינים המצויים בעור הפנים.

גוטו קולה – צמח מרפא שמקורו מהודו ומרכז אסיה, בעל תכונות רפואיות רבות, נלחם בתהליכי ההזדקנות, ואפילו נחשב למאריך חיים. יש לו תכונות אנטי בקטריאליות, והוא מעודד ייצור של קולגן וקרטין המזרזים ריפוי פצעים. הוא נוגד חמצון, נוגד אלרגיה, מאחה צלקות וכוויות והוא משמש להרגעת העור.

שמן המפ – שמן המפ נחשב למזון על. הוא מעשיר את העור בחומצות שומן חיוניות (“שומן טוב”) כמו אומגה 6 ואומגה 3, חומצות אלפא לינולניות וגמא לינולניות,  ומכיל גם כמות עצומה של אנטי-אוקסידנטים שמסייעים בהחלמה של צלקות, פצעי אקנה, יובש וסדקים בעור ויוצרים שכבת הגנה טבעית ששומרת על העור.

סברס − הסברס נחשב למזון על.  כמות הויטמין אי שנמצאת בסברס גבוהה מכל שמן צמחי אחר (פי 3 משמן ארגן).  הוא מפחית קמטוטים, מהדק נקבוביות, ומעודד ייצור קולגן חדש, מסייע במניעת היווצרות קמטים מוקדמים, משחזר את גמישות העור, מבהיר עיגולים כהים מתחת לעיניים, מרגיע אדמומיות, מסייע בהקלה על כוויות שמש ומבהיר את העור.

מלפפון הוא בריא, הוא מזין, אף סלט אינו שלם בלעדיו והוא ממש טוב לעור הפנים.
המלפפון הוא ממש כמו בית מרקחת שלם של מינרלים – אשלגן, גופרית, ברזל ,מגנזיום, סידן ומגוון של ויטמינים – B1,B2,B3,B5,B6. המלפפון הוא נוגד חמצון חשוב להגנה וחיזוק ומכיל גם כמות גדולה של מים זמינים עם לחות עשירה  שמחלחלת לעור ומחייה את התאים, והופכת את העור לזוהר, ומלא חיוניות.

רימון − הרימון עוזר לשמירה על גמישות העור ומשמש כנוגד חמצון. הוא עשיר מאוד בויטמין אי , חומצה פולית, ברזל ועוד המון מינרלים. הוא מחדש תאי עור, מעודד יצירת קולגן, שומר על אספקת דם תקינה ומסייע להבהרת כתמים. השימוש בשמן רימונים עוזר לחיזוק שכבת העור החיצונית (אפידרמיס) ומגן על העור מפני נזקים סביבתיים.

קמומיל − הקמומיל הוא  צמח בר, שמכיל חומרים שנלחמים נגד הזדקנות העור. הוא אנטיבקטראילי, אנטי פטרייתי, אנטי דלקתי ומחטא, ובנוסף הוא נחשב להיפואלרגני ביכולתו לנטרל גירויים בעור, ומופלא להרגעת עור מגורה.

לסיכום − לכל אחת מאיתנו יש עור שונה עם צרכים שונים, לכולנו כדאי להקפיד על שגרת טיפוח פנים יומית המשלבת כמה שיותר רכיבים בריאים, תמצאי את הרכיבים שטובים לך ועוזרים לעור שלך להראות בריא וקורן.

לחצי כאן לאבחון העור שלך play

מאמרים אחרונים

No products in the cart.
שינוי גודל גופנים
ניגודיות
× נציג מחכה לענות לכם