איזה קרם לחות את?

זמן קריאה (2 דק') / תוכן מקודם.

את רגילה להשתמש בקרם לחות מסוים ובמוצרי טיפוח קבועים מדי יום. בחלק מהמקרים את ממשיכה להשתמש באותם מוצרים גם אם הם לא בדיוק מתאימים לך, פשוט כי התרגלת אליהם, אנחנו כאן כדי לספר לך שיש דרך טובה לדעת בדיוק אילו מוצרים מתאימים לעור שלך.

אנחנו מאמינות כי לכל אישה יש את הייחוד שלה. העור שלך, שמלבד גנטיקה מושפע רבות מגורמים סביבתיים כמו גם מסגנון החיים, מהתזונה, הקריירה שלך, חשיפה לשמש, עישון ועוד רבים אחרים. לכן ההזנה הנדרשת לעור שלך צריכה לקחת בחשבון את אותם גורמים חיצוניים ופה אנחנו נכנסות לתמונה.

על ידי שילוב של קרם לחות לפנים המהווה בסיס ובוסטרים שהם סרומים ייעודים שמותאמים לעור שלך באופן אישי, תוכלי לקבל תוצאות נפלאות – להיראות מעולה ולהרגיש מצוין. כשעור הפנים שלך נעים, גמיש וזוהר, את מרגישה נפלא – וזוהי בדיוק המטרה שלנו – לגרום לך לקום בבוקר וללכת לישון בכל לילה כשאת מרגישה טוב.

אז איך תוכלי לדעת איזה שילוב מתאים לך? התשובה היא – בקלות – באמצעות שלושת השלבים הבאים תוכלי לגלות מה עונה על הצרכים של העור שלך ועל המטרות שלך.

טיפול וטיפוח קוסמטי אישי

חברת JELIXIR מציעה את השלב הבא בטיפול
וטיפוח קוסמטי אישי – אבחון פרסונלי, ייחודי
ואינטימי של צרכי העור שלך ורקיחת קרם
בהתאמה אישית לצרכיו. קוסמטיקה בהתאמה
אישית, ללא צורך לחפש חנייה, לקבוע תור או
למצוא זמן פנוי לטיפול. האבחון והטיפול נעשה
בבית, בזמנך החופשי.

מהי הפורמולה הייחודית שלך?

כפי שהבטחנו – הפורמולה האישית שלך – אותו שילוב מוצלח נמצא במרחק של שלושה שלבים ממך.

♥ השלב הראשון – לאיתור השילוב המתאים נעשה באמצעות מענה על שאלון קצר. במהלך מילוי השאלון תעני על שאלות שנוגעות לסוג התזונה שלך, לרמת החשיפה שלך לשמש, לאופן שבו את מטפלת בעור בהווה, למצבו של העור ולשאלות רלוונטיות נוספות.

♥ בשלב השני – לאחר מילוי השאלון ובהתאם לנתונים שקיבלנו ממך, אנו נציע את השילוב המנצח עבורך. השילוב כולל קרם בסיס ובוסטר סרום בעל מרכיבים פעילים וטבעיים המסייעים לך לשפר את מצב העור ולקבל תוצאות מצוינות במהירות.

♥ השלב השלישי – והאחרון הוא שלב משמח מאוד – לאחר שמילאת את השאלון ולאחר שהרכבנו עבורך שילוב מנצח המותאם באופן אישי, הגיע הזמן לקבל אותו.

 

JELIXIR – מוצרי טיפוח בהתאמה אישית

JELIXIR, מתמחה ביצירת קרמים ובוסטר סרומים מותאמים אישית, כך, את יכולה ליהנות ממוצר שמתאים לסוג העור ולסגנון החיים ולקבל את התוצאות הרצויות ללא צורך להתפשר על המוצרים שאת רוכשת, מוצרים שלא תמיד מתאימים באופן מדויק לסוג העור שלך ולצרכים שלו.

כל המוצרים שלנו אינם מכילים רכיבים מן החי ולא נוסו על בעלי חיים, אנחנו ויגן פרינדלי. המוצרים שלנו מכילים רכיבים אורגניים, ללא שמן מינרלי, ללא סולפטים וללא פאראבנים ואינם מבושמים. כמו כן, הייצור מתבצע בישראל ובאישור ופיקוח משרד הבריאות.

אם את מעוניינת ליהנות משילוב מנצח וייחודי שמתאים לך באופן אישי וגורם לך להרגיש ולהיראות נפלא, את מוזמנת לעבור את שלושת השלבים שהזכרנו.

במידה ויש לך שאלה או בקשה, את מוזמנת לצלצל אלינו, לשלוח אלינו מייל או למלא את הפרטים שלך בטופס ההתקשרות ונחזור אלייך בהקדם.

לחצי כאן לאבחון העור שלך play

מאמרים אחרונים

סל הקניות שלך 1 פריטים
  • סרום בוסטר מרוכז לאנטי אייג'ינג - Bloom
    כמות:
    150
    remove

Subtotal: 150

צפייה בסל הקניותלהמשיך בקניהסיימתי, רוצה לשלם

שינוי גודל גופנים
ניגודיות
× נציג מחכה לענות לכם