קרם לחות בהתאמה אישית

זמן קריאה (2 דק') / תוכן מקודם.

לקרם לחות יש תפקיד חשוב בהגנה על העור שלך ושימוש יומיומי לא רק מסייע באיזון רמת הלחות בעור אלא גם בשמירה מנזקי סביבה העלולים להאיץ את הזדקנות של העור הפנים. באמצעות מריחת קרם לחות בהתאמה אישית את מייצרת שכבת הגנה. ההמלצה בעיקר במדינות חמות כמו ישראל היא להתחיל שימוש בקרם לחות מגיל צעיר ולהתאים את הקרם הנבחר לסוג העור שלך תוך התחשבות בגילך, שגרת חיים ועוד. 

יש היצע ענק של אפשרויות ואם גם את מרגישה שמרוב עצים לא רואים את היער, אנחנו פה בשבילך.

רוב מוצרי המדף הקיימים בשוק משווקים עם סיסמאות גדולת והבטחה לקסמים, אבל מה באמת הם מכילים? האם מתאימים בדיוק עבורך? 

אנחנו ב jelixir הבנו כי כמו שלכל אחד יש קול פרטי אז גם לכל אחת יש עור פרטי משלה שמושפע מסגנון החיים שלה, מהמטען הגנטי שהיא סוחבת ומעוד לא מעט גורמים. מה מאחד את כולן? כל אחת מאיתנו רוצה עור זוהר, חלק ובריא. במילים אחרות – להרגיש בנוח עם העור שלנו.

חברת JELIXIR מציעה את השלב הבא בטיפול
וטיפוח קוסמטי אישי – אבחון פרסונלי, ייחודי
ואינטימי של צרכי העור שלך ורקיחת קרם
בהתאמה אישית לצרכיו. קוסמטיקה בהתאמה
אישית, ללא צורך לחפש חנייה, לקבוע תור או
למצוא זמן פנוי לטיפול. האבחון והטיפול נעשה
בבית, בזמנך החופשי.

מהם המאפיינים של קרם לחות מוצלח?

ראשית שהוא מתאים עבורך ועושה לך נעים. זה קו הזינוק שלנו ולכן יצרנו שני קרמים מתקדמים המהווים מקור לחות יום יומי ובשילוב בוסטרים משתנים בהתאם לצורך מקבלים שילוב מנצח ונכון. 

אנחנו מאמינות כי הטבע הסובב אותנו מספק לנו מוצרים איכותיים ואין צורך לצרוך רכיבים כימיים, לכן הקרמים שלנו Aurora ו- Divine, עשירים בחומרים פעילים ומכילים רכיבים אורגניים, ללא תוספת בישום וללא רכיבים מן החי.

Aurora הינו קרם לחות עשיר ביותר שמכיל רכיבים פעילים טבעיים וחומצה היאלורונית. הקרם מספק לחות לאורך זמן ומכיל בין היתר מיצוי פרי סברס שמסייע בהאטת קצב ההזדקנות של העור. מיצוי פרי הסברס גם מכיל סגולות לייצור קולגן שתורם להחלקת העור. כמו כן, מכיל הקרם נוגדי חמצון, חמאת שיאה, שמן חמניות וויטמין D. 

קרם הפנים Divine הינו קרם ייחודי וחדיש שמזין את העור בצורה נפלאה. הקרם מכיל חמאת שיאה שמזינה את העור ותורמת לגמישותו, ויטמין E ורכיבים טבעיים פעילים. הקרם מכיל גם מיצוי של פרי הסברס, שמן זית, חוחובה וענבים שמסייעים בהאטת קצב ההזדקנות של העור ובשיפור המראה שלו.

באף אחד מהקרמים שלנו אין תוספת בישום מלאכותית שכן ידוע כי שימוש בקרם שמכיל בושם עלול לגרום לאלרגיות ורגישות בעור. מעבר לכך, הם אינם מכילים רכיבים מהחי ולא נוסו על בעלי חיים, ללא סולפטים, פאראבנים ושמן מינרלי. 

טיפול איכותי לפנים שלך יכלול שימוש בקרם פנים עשיר עם סרום בוסטר, כאשר במידה שיש צורך בטיפול נקודתי נוסף, רצוי לתגבר את הטיפול עם בוסטר סרום ישירות על העור. 

jelixir – שגרת הטיפוח שלך עולה מדרגה

שמירה על שגרת טיפוח מותאמת אישית לסוג העור שלך תוכל לשנות את מראה העור בצורה משמעותית ולגרום לך להיראות ולהרגיש נפלא. 

אם את מעוניינת לרכוש מאיתנו מוצרים מתקדמים, להתאים לעצמך קרם פנים ובוסטר סרום באיכות גבוהה או לשאול אותנו שאלה, את מוזמנת לפנות אלינו באמצעות הטלפון או על ידי שליחת מייל ונחזור אלייך בהקדם.

נשמח לעמוד לשירותך.

 

לחצי כאן לאבחון העור שלך play

מאמרים אחרונים

No products in the cart.
שינוי גודל גופנים
ניגודיות
× נציג מחכה לענות לכם