מכשיר ביתי למיצוק העור

הזמן עושה את שלו – זה לא סוד וכולנו יודעות את זה. עם השנים וסגנון החיים האישי של כל אחת מאיתנו עור הפנים מאבד לחות ולכן נראה פחות מתוח, גמיש וחיוני. אנחנו מאמינות בבשורות טובות ולכן שמחות לשתף כי ניתן לשפר את מראה העור במגוון דרכים, החל משינוי תזונה ועד שגרת טיפוח וטיפול. העור שלך כמו כל איבר בגוף זקוק ליחס וליחס טוב. יחד עם זאת, אנחנו יודעות כי בשגרת היום יום לעיתים את מוצאת את עצמך בלי זמן לנשום בין כל המטלות. אל דאגה הבשורה הטובה (אמרנו כבר שאנחנו מאמינות בבשורות טובות) יש מכשיר מהפכני, נגיש וזמין לשימוש ביתי המתאים את עצמו לסדר היום שלך, מה הכוונה? אין צורך בגמישות בלוחות הזמנים, או בנסיעה מיוחדת לטיפול ופעמים רבות גם המתנה. כל הקסם קורה בבית שלך, בפינה האישית שלך.

אם את מזדהה ומעוניינת לגלות את הפתרון שיאפשר לך לשמור על עור פנים חלק, מתוח, גמיש וחיוני, כדאי שתכירי את המכשיר הביתי ION. המכשיר המתקדם הוא פיתוח יפני והוא מיועד לשימוש ביתי, כך שתוכלי לבצע את הטיפול בכל עת, בזמנך הפנוי ובלי להיות תלויה בלוחות הזמנים של קוסמטיקאית, בלי לבזבז זמן בנסיעות וחיפושים אחר חניה ובלי לשלם בכל פעם מחדש על הטיפול. 

המכשיר המתקדם מזין את העור, מנקה אותו ומרים אותו, כך שהתוצאה היא עור זוהר ומתוח עם מראה בריא וצעיר יותר.

מכשיר ביתי למיצוק עור הפנים

חברת JELIXIR מציעה את השלב הבא בטיפול
וטיפוח קוסמטי אישי – אבחון פרסונלי, ייחודי
ואינטימי של צרכי העור שלך ורקיחת קרם
בהתאמה אישית לצרכיו. קוסמטיקה בהתאמה
אישית, ללא צורך לחפש חנייה, לקבוע תור או
למצוא זמן פנוי לטיפול. האבחון והטיפול נעשה
בבית, בזמנך החופשי.

כיצד פועל מכשיר ION?

מכשיר ION פועל בשישה מצבים כשלכל מצב יש אפקט אחר. המצב הראשון של המכשיר מנקה את העור על ידי רטט, הרטט גורם לייצוא מולקולות יונים. מצבו השני של המכשיר מיועד להזנת העור על ידי אלקטרופורציה, טכנולוגיה המאפשרת החדרת עמוקה יותר של הרכיבים החיוניים. שלב זה אידאלי בשילוב עם קרם לחות וגם עם סרום בוסטר שאנו מתאימות עבורך באופן אישי. המצב השלישי של המכשיר מיועד להרמת העור ומיצוקו על ידי אימון שרירי הפנים באמצעות תדרים מותאמים. שלב רביעי עד שישי הם שלבים מפנקים ומטפלים, החל מחשיפת עור הפנים שלך לאורות לד המסייעים במיצוק ואיזון העור ועד עיסוי העור והרגעתו. שימוש שגרתי במכשיר ION מסייע בהפחתת קמטים, מיצוק עור הפנים והחזרת חיוניות.

אנו – בחברת JELIXIR יודעות שכדי להגיע לתוצאות הטובות ביותר יש להעניק לעור הפנים טיפולים שמתאימים לו באופן אישי, שכן לכל אחת יש צרכים שונים. 

כדי לספק מענה לצרכיו של עור הפנים ולגרום לו להראות מוצק, מתוח, גמיש וחיוני, יצרנו שני קרמי בסיס אותם יש לשלב עם בוסטר ייעודיים. במקרה שיש צורך בטיפול נקודתי ואינטנסיבי, ניתן לתגבר את הטיפול עם בוסטר סרום, במריחה ישירה על עור הפנים.

כדי לדעת מהם המוצרים המתאימים ביותר עבורך, הכנו שאלון ממוקד שיסייע לנו לדעת מהי שגרת חייך, תזונה, ספורט, שתייה ועוד מכלול פרמטרים המשפיעים על העור. לאחר מילוי השאלון וניתוח הדברים נוכל להתאים ולהציע קרם בסיס ניטרלי ובוסטר סרום עבורך. לפרטים נוספים ויצירת קשר מוזמנת להשאיר פרטים באתר.

לחצי כאן לאבחון העור שלך play

מאמרים אחרונים

סל הקניות שלך 0 פריטים

No products in the cart.

שינוי גודל גופנים
ניגודיות
× נציג מחכה לענות לכם