קרם לפנים בשילוב בוסטר – להחזיר את הרעננות לעור הפנים שלך

זמן קריאה (2 דק') / תוכן מקודם.

קרם פנים מבית Jelixir

קרם פנים

קרם לפנים מבית Jelixir

מחפשת קרם פנים מומלץ? נשים רבות רוכשות קרמים ותכשירים שונים שמיועדים לעור הפנים, אך לא מעטים הם המקרים בהם הקרמים והתכשירים הללו אינם מותאמים במדויק לעור הפנים שלהן.

אותם תכשירים יכולים לסייע לנשים להרגיש מטופחות, אך התאמה מדויקת עשויה להוביל לתוצאות הרבה יותר טובות.

חשוב להבין שבמקרה של קרמים לעור הפנים, עשויה המלצה מחברה או אחות שלא להתאים, משום שלכל אישה יש סוג עור שונה מהאחרת – לחלק מהנשים יש עור יבש בעוד לאחרות יש עור שמן, לנשים אחרות יש עור מעורב, יש נשים שמעוניינות לטשטש קמטים ופיגמנטציה, ישנן נשים שעורן רגיש ומגורה ואלו הם רק חלק מסוגי העור הקיימים. 

מעבר לכך, לכל אישה יש סגנון חיים שונה ויש לכך השפעה על עור הפנים, לדוגמה: לאשה שמבצעת פעילות גופנית, מקפידה על תזונה נכונה ולא חושפת את עורה לשמש בתדירות גבוהה, יתאימו תכשירים שונים מאשה שמעשנת וחושפת את עורה לשמש במשך שעות ארוכות, חשוב מאוד להתייחס אל כל המאפיינים הללו כדי לבצע התאמה מדויקת.

אם חיפשת קרם פנים מומלץ, אולי יעניין אותך גם:

קרם לפנים

חברת JELIXIR מציעה את השלב הבא בטיפול
וטיפוח קוסמטי אישי – אבחון פרסונלי, ייחודי
ואינטימי של צרכי העור שלך ורקיחת קרם פנים
בהתאמה אישית לצרכיו. קוסמטיקה בהתאמה
אישית, ללא צורך לחפש חנייה, לקבוע תור או
למצוא זמן פנוי לטיפול. האבחון והטיפול נעשה
בבית, בזמנך החופשי.

התאמה מדויקת לסוג העור שלך - אז אילו תכשירים מתאימים לך באופן אישי?

שימוש בבוסטר לפנים וקרם פנים שמתאימים באופן מדויק לסוג העור, עשויים להביא לשיפור ניכר בתחושה ובמראה, ואנו – בחברת JELIXIR מבינות זאת היטב, אז אם את מרגישה שמגיע לעורך לקבל טיפול אישי יותר, נשמח לספר לך על קרם הפנים שלנו ועל הבוסטר שלנו.

שימוש יומיומי בקרם לפנים שיכול להשתנות ולהתאים לצרוך שלך באופן מדויק, יאפשר לך להעניק לעור פנייך את הטיפול הטוב ביותר – ואת תחושי בכך במהירות.

באמצעות שילוב של הקרם והסרום בוסטר של JELIXIR (קצת מהקרם ושתי טיפות מהבוסטר) תוכלי ליצור התאמה אישית ולטפל בעור פנייך באופן נקודתי ואינטנסיבי.

אז איך אנחנו יודעות מהם התכשירים שמתאימים לך?

שאלה טובה!

כדי לדעת על אילו מוצרים להמליץ לך הכנו שאלון ממוקד, השאלון מופיע באתר שלנו וכל שעלייך לעשות זה לענות על השאלות.

לאחר שנקבל ממך את התשובות נתאים לך את קרם הבסיס והבוסטר. 

קרם הפנים שאנו מציעות לך הינו קרם לחות לפנים והוא עשיר בחומרים פעילים שיגרמו לך להרגיש רעננה ונמרצת. הסרומים שלנו מגוונים ביותר וכל המוצרים שלנו לא נוסו על בעלי חיים, אינם מכילים פארבנים, שמנים מינרלים, SLS, תוצרי נפט, בושם ופטרוכימיקלים. המוצרים שלנו אורגניים, מיוצרים בישראל ומאושרים על ידי משרד הבריאות.

יש לך  צרכים משלך ובין היתר סוג עור שונה מנשים אחרות. יש לך סגנון חיים משלך ואופי ייחודי, סגנון לבוש אישי וריחות מועדפים, שירים שאת אוהבת במיוחד ופעילויות שאת אוהבת לבצע, אז למה שתשתמשי בקרם לפנים שחברה שלך – ששונה ממך משתמשת?

אם את מעוניינת שנתאים לך קרם פנים שיתאים לך באופן אישי, את מוזמנת לפנות אלינו, לשאול כל שאלה ולמלא את השאלון שמופיע באתר.

נשמח לעמוד לשירותך ולסייע לך להחזיר את הרעננות לעור הפנים.

לחצי כאן לאבחון העור שלך play

מאמרים אחרונים

סל הקניות שלך 1 פריטים
  • סרום בוסטר לטיפול ואיזון עור שמן - Dune
    כמות:
    150
    remove

Subtotal: 150

צפייה בסל הקניותלהמשיך בקניהסיימתי, רוצה לשלם

שינוי גודל גופנים
ניגודיות
× נציג מחכה לענות לכם