קרם לחות לפנים שמשנה את כללי המשחק

זמן קריאה (2 דק') / תוכן מקודם.

את בטח מכירה את המצב הבא: חברה ממליצה לך על קרם לחות ומשבחת אותו עד אין קץ. החברה מספרת לך שהקרם גורם לעור שלה להיות גמיש ונעים ושהיא מרגישה הרבה יותר צעירה מהרגע שהיא החלה להשתמש בו. 

אז את רצה לקנות את הקרם, מגיעה הבייתה ומנסה אותו, אך לדאבונך את לא מרגישה את התחושות הנפלאות שאותה חברה תיארה, התחושות הנפלאות גם לא מופיעות לאחר מספר ימים של שימוש.

למען האמת, הקרם אפילו מייבש לך את העור, הוא בכלל לא מרענן ואת מוצאת את עצמך קצת כועסת על החברה שעודדה אותך לבזבז כסף על מוצר לא יעיל, למרות שאת יודעת שהיא רק ניסתה לעזור לך. 

כאן נעצור ונספר לך שבמקרים רבים בהם רוצים לרכוש מוצר כלשהו או לקבל שירות, כדאי לקבל המלצות מהסובבים, אך יש מקרים בהם חשוב לבחור בפתרון שמתאים באופן אישי, דוגמה לכך היא הבחירה בקרם הלחות שלך.

חברת JELIXIR מציעה את השלב הבא בטיפול
וטיפוח קוסמטי אישי – אבחון פרסונלי, ייחודי
ואינטימי של צרכי העור שלך ורקיחת קרם
בהתאמה אישית לצרכיו. קוסמטיקה בהתאמה
אישית, ללא צורך לחפש חנייה, לקבוע תור או
למצוא זמן פנוי לטיפול. האבחון והטיפול נעשה
בבית, בזמנך החופשי.

חברה שעושה מהפכה בעולם הקוסמטיקה - קרם לחות שמתאים לך באופן אישי

אנו – בחברת  JELIXIR לא נשאיר אותך אובדת עצות ונספר לך על המהפכה שלנו בעולם הקוסמטיקה. 

אנו בחברה מבינות שלכל אישה יש צרכים משלה, עובדה זו חלה על כל תחום בחיינו. 

כאשר מדובר על עור הפנים שלך, ייתכן מאוד שקרם שמתאים לחברה שלך לא יתאים לך. בחלק מהמקרים הקרמים שנמכרים בחנויות השונות מתאימים לסוג העור ובמקרים אחרים הקרמים אינם מתאימים, אז מה תעשי? תשתמשי בקרם שלא מתאים לך ותקבלי תוצאות חלקיות? לא חבל? 

אנו ממליצות לך להמשיך לקרוא ולקבל מידע על קרם הלחות שיש לנו להציע לך.

איזה קרם לחות יש לנו – בחברת JELIXIR להציע לך?

את קרם הלחות שאנו מציעות לך את יכולה להתאים באופן אישי ולפי הצורך של העור שלך. לדוגמא אם מחר תתעוררי עם נפיחות או כהויות מסביב לעניים תוכלי לטפטף עם הקרם בוסטר יעודי לאיזור העניים. אם ביום אחר העור שלך יראה עייף וחיוור הפעם תטפטפי עם הקרם בוסטר של ויטמינים ורעננות,  ככה שבכל שימוש את יכולה להתאים את הקרם שלך למה שהעור שלך זקוק. 

אז למה לך להתקע עם קרם אחד שלא תמיד מתאים לצורך של העור שלך? כשבעצם את יכולה להשתמש עם קרם אחד להמון צרכים.

איך את בוחרת את הבוסט שלך?

כל שעלייך לעשות זה להשיב על שאלות שמופיעות בשאלון שלנו ואנו מנתחות את התשובות ומתאימות לך הקרם לחות והבוסטרים שהעור שלך צריך.

קרם הפנים שלנו עשיר בלחות וחומרים פעילים ובמידה שתשתמשי בו מדי יום, תוכלי לראות את התוצאות במהרה. ניתן גם לבצע טיפול נקודתי ואינטנסיבי על ידי מריחת סרום ישירות על העור.

כל המוצרים שאנו משווקות אינם מבושמים, לא נוסו על בעלי חיים ואינם מכילים פארבנים. המוצרים מכילים רכיבים אורגניים, מחזיקים באישור ממשרד הבריאות ומיוצרים בישראל.

אם את מעוניינת להצטרף אל המהפכה שלנו בעולם בקוסמטיקה וליהנות מקרם לחות שמתאים לך באופן אישי, מעשיר את עורך וגורם לך להרגיש ולהיראות נפלא, את מוזמנת לפנות אלינו ונשמח לעמוד לשירותך. כמו כן, את מוזמנת למלא את השאלון ולאפשר לנו לקבל פרטים חיוניים כדי שנוכל להתאים לך את קרם הלחות והבוסטרים.

לחצי כאן לאבחון העור שלך play

מאמרים אחרונים

סל הקניות שלך 1 פריטים
  • סרום בוסטר מרוכז לאנטי אייג'ינג - Bloom
    כמות:
    150
    remove

Subtotal: 150

צפייה בסל הקניותלהמשיך בקניהסיימתי, רוצה לשלם

שינוי גודל גופנים
ניגודיות
× נציג מחכה לענות לכם