ניקוי העור הפנים – טכניקות לניקוי העור

זמן קריאה (2 דק') / תוכן מקודם.

ניקוי עור הפנים הינו אחת הפעולות החיוניות ביותר שיש לבצע באופן שגרתי. 

שלא כמו אזורים אחרים בגופינו, אותם ניתן לנקות באמצעות מים וסבון בלבד, עור הפנים זקוק לניקוי מסוג שונה משום שהוא הרבה יותר דק ועדין. לכן, חשוב מאוד להקפיד לנקות את עור הפנים באמצעות תכשירים מתאימים. מעבר לכך, יש לכל אחת סוג עור שונה ויש להתאים את התכשירים לסוג העור על מנת לאפשר לו להיות קורן, בריא וגמיש. 

על ידי ניקוי עור הפנים מדי יום, ניתן להסיר ממנו חלקיקים שמקורם מזיהום אוויר, שומן, לכלוך, זיעה ואבק. עור הפנים שלנו “פוגש” בהם בכל יום. מעבר לכך, יש לנקות את העור מחומרים קוסמטיים שונים, לרבות חומרים שנכנסים לגופנו – מזון, תרופות ושתייה אותם העור מפריש. 

במידה שעור הפנים אינו מנוקה באופן שגרתי ובצורה נכונה, עלולים השומנים לסתום את הנקבוביות, ובנוסף, עלולים להופיע גירויים, פצעונים ואדמומיות. ניקוי עור הפנים רווי בלוטות חלב המפרישות סבום ושימוש בחומרים מרגיעים שמתאימים לו מסייע לו לשמור על האיזון והבריאות. 

חשוב לנקות את הפנים בבוקר ובערב. הניקוי שמתבצע בבוקר מסיר מהעור את השומן והסבום שהופרשו בלילה, והניקוי שמתבצע בערב מסייע בהסרת איפור, שומן, לכלוך וחומרים אחרים אליהם נחשף העור. 

לאחר ניקוי עור הפנים חשוב למרוח סרום לפנים וקרם פנים מתאימים.

טכניקות לניקוי העור

חברת JELIXIR מציעה את השלב הבא בטיפול
וטיפוח קוסמטי אישי –
אבחון פרסונלי, ייחודי ואינטימי של צרכי העור שלך ורקיחת קרם בהתאמה אישית לצרכיו.
קוסמטיקה בהתאמה אישית, ללא צורך לחפש חנייה, לקבוע תור או למצוא זמן פנוי לטיפול.
האבחון והטיפול נעשה בבית, בזמנך החופשי.

דרכים לניקוי עור הפנים

ישנן מגוון טכניקות לניקוי עור הפנים. בין השיטות המובילות ניתן להשתמש בתכשירי פילינג גרגירים קוסמטיים המתאימים לסוג העור, שיכול להיות למשל: עור שמן, עור מעורב או עור יבש ומבוגר. 

כמו כן, ניתן לנקות את עור הפנים באמצעות חומצה הריטינואית, חומצה זו ניתנת במרשם רפואי בלבד והיא מסייעת בהשלת תאים ומשפרת את מראה העור, גם במקרה זה יש לוודא שהתכשיר מתאים לסוג העור.

בין השיטות הנוספות ישנה שיטה מתקדמת במיוחד, שאנו, בחברת JELIXIR, ממליצות עליה בחום, כך שאם את מחפשת טכניקה יעילה לניקוי עור הפנים ומעוניינת לרענן את פנייך, להרים את העור ולשמור עליו בריא, כדאי לך להכיר את מכשיר ה- ION. שימוש במכשיר יגרום לך להרגיש נפלא, גם אם לא ביקרת אצל הקוסמטיקאית בשל סדר יומך העמוס. 

מכשיר ION מאפשר לך להחדיר את החומרים הפעילים שנמצאים בקרם ובסרום, אותם אנו יכולות להתאים לך באופן אישי. למכשיר יש שישה מצבים שונים ולכל מצב יש השפעה שונה על העור. 

טיפוח העור באמצעות הקרם, הבוסטר ומכשיר ה-ION יאפשר לך להשיג תוצאות מקסימיליות.

אם את מעוניינת להתקדם לעידן החדש של ניקוי הפנים, להשתמש בתכשירים ייחודיים ולשלב אותם עם מכשיר שיגרום לפנייך לזהור, את מוזמנת למלא את השאלון שמופיע באתר שלנו ואנו נתאים לך קרם וסרום באופן אישי. 

את מוזמנת לפנות אלינו באמצעות הטלפון או על ידי שליחת מייל, לשאול כל שאלה ולקבל שירות מקצועי.

לחצי כאן לאבחון העור שלך play

מאמרים אחרונים

סל הקניות שלך 1 פריטים
  • סרום בוסטר מרוכז לאנטי אייג'ינג - Bloom
    כמות:
    150
    remove

Subtotal: 150

צפייה בסל הקניותלהמשיך בקניהסיימתי, רוצה לשלם

שינוי גודל גופנים
ניגודיות
× נציג מחכה לענות לכם