קוסמטיקה בהתאמה אישית

זמן קריאה (2 דק') / תוכן מקודם.

נשים רבות רוכשות את מוצרי הטיפוח שלהן ברשתות המובילות. חלק מהנשים רוכשות קרם, סרום או מוצר טיפוח אחר משום שחברה או בת משפחה המליצה להן על אותו מוצר. במקרים רבים פעולה זו אינה נכונה משום שעור הפנים של כל אשה הוא ייחודי, לכן, יש לו צרכים אחרים. 

במידה שאשה תשתמש בקרם פנים, סרום ותכשירים אחרים שאינם מתאימים לסוג העור שלה, התוצאות לא יהיו טובות. למען האמת, קרמים ותכשירים אחרים שאינם מתאימים לסוג העור עלולים אפילו להזיק. ייתכן שגם את הבחנת בכך. אולי המוצר בו את משתמשת מריח טוב או שאת אוהבת את המרקם שלו, אך לא תמיד די בכך.

חברת JELIXIR מציעה את השלב הבא בטיפול
וטיפוח קוסמטי אישי –
אבחון פרסונלי, ייחודי ואינטימי של צרכי העור שלך ורקיחת קרם בהתאמה אישית לצרכיו.
קוסמטיקה בהתאמה אישית, ללא צורך לחפש חנייה, לקבוע תור או למצוא זמן פנוי לטיפול.
האבחון והטיפול נעשה בבית, בזמנך החופשי.

רגע…אבל אני בכלל לא יודעת מהו סוג העור שלי

אם את משתמשת בקרם פנים, סרום פנים ומנקה את הפנים באמצעות תכשירים מסוימים אך בעצם אינך יודעת מהו סוג עור הפנים שלך, חשוב שתאבחני את עור פנייך וכדאי (בלי להלחיץ) שתעשי זאת במהירות. רק לאחר שתדעי מהו סוג העור שלך תוכלי לבחור בתכשירי הטיפוח המתאימים ביותר. 

חשוב שתביני שעור הפנים שלנו עובר שינויים ומושפע ממגוון גורמים, ביניהם: הגיל שלך, אורח החיים שלך, רמת המתח שמאפיינת את חייך, מזג האוויר, רמת החשיפה שלך לשמש וגורמים אחרים, כך שגם לאחר שתבצעי אבחון יסודי, רצוי עבורך להמשיך ולאבחן את העור מדי תקופה ולהחליף את מוצרי הטיפוח בהתאם לצורך, כך תוכלי לשמור על עור פנייך גמיש, בריא וזוהר.

חברת JELIXIR – בדיוק מה שעור הפנים שלך צריך כדי להיות בריא, גמיש וקורן

עור הפנים יכול להיות בוגר, יבש, רגיל, שמנוני או רגיש, וכפי שציינו – חשוב שתתאימי את מוצרי הקוסמטיקה לסוג העור שלך. אנו, בחברת JELIXIR , מתמחות באבחון עור הפנים של כל אשה ויודעות כיצד להתאים לה את תכשירי הקוסמטיקה הטובים ביותר. 

אנו מציעות ללקוחותינו קרם ובוסטר ייחודיים, אותם אנו מתאימות ללקוחה לאחר שהיא מבצעת אבחון קצר וקליל.

במסגרת השאלון אנו שואלות מספר שאלות, כמו למשל: כיצד את מטפלת בעורך בימים אלו? האם את מקפידה על תזונה נכונה? האם את מעוניינת לגרום לעורך להיראות צעיר יותר? האם את סובלת מאקנה או אדמומיות? שאלות אלו ואחרות מסייעות לנו להבין בדיוק מה סוג העור שלך. 

נוסף על הקרם והבוסטר שאנו מציעות לך, יש לנו הצעה נוספת שיכולה לסייע לך להשיג את המטרות ולגרום לעורך להיראות נפלא, גם אם לא הספקת ללכת לקוסמטיקאית. אנו רוצות להמליץ לך על מכשיר ביתי מתקדם שנקרא: ION. המכשיר מזין את העור, מנקה אותו ומרים אותו, וכפי שצוין – הוא מכשיר ביתי, כך שתוכלי להשתמש בו בכל עת.

את מוזמנת לפנות אלינו ולשאול כל שאלה. נשמח לעמוד לשירותך ולסייע לך להתאים את תכשירי הקוסמטיקה לסוג עורך.

לחצי כאן לאבחון העור שלך play

מאמרים אחרונים

No products in the cart.
שינוי גודל גופנים
ניגודיות
× נציג מחכה לענות לכם