מהו בדיוק בוסטר לפנים?

זמן קריאה (2 דק') / תוכן מקודם.

שמחים ששאלת – בוסטר לפנים הוא למעשה סרום. מדובר על תכשיר שמשלים את שגרת הטיפוח שלנו ברמה הבסיסית. התכשיר הפעיל רווי בחומרים חיוניים פעילים, כך שעל ידי שימוש שגרתי בתכשיר ניתן לשפר את תהליכי החידוש של התאים. 

החומרים הקיימים בבוסטר סרום חודרים לעומקו של העור, למעשה, הוא חודר לשכבות עמוקות יותר מקרם הלחות, לכן, הוא תורם לעור הפנים שלנו.

ברוב המקרים מגיע הבוסטר סרום כנוזל או ג’ל, כאשר חלק מהסרומים מכילים 90% חומרים פעילים. הרכיבים החיוניים גורמים לעור הפנים להיות גמיש ורך יותר.

קרם לפנים

חברת JELIXIR מציעה את השלב הבא בטיפול
וטיפוח קוסמטי אישי – אבחון פרסונלי, ייחודי
ואינטימי של צרכי העור שלך ורקיחת קרם
בהתאמה אישית לצרכיו. קוסמטיקה בהתאמה
אישית, ללא צורך לחפש חנייה, לקבוע תור או
למצוא זמן פנוי לטיפול. האבחון והטיפול נעשה
בבית, בזמנך החופשי.

חשיבות ההתאמה של הבוסטר למאפיינים האישיים

כאשר תבחני את הבוסטרים הקיימים, תוכלי לראות שקיים מבחר נרחב של אפשרויות: ישנם סרומים המיועדים לשיקום העור, סרומים שמספקים הזנה עמוקה, סרומים אנטי אייג’ינג וסוגים נוספים. 

מכיוון שלכל אחת יש סוג עור שונה, חשוב מאוד לבחור בסרום שמתאים לסוג העור ולמטרה. בין אם את מעוניינת לתסף את עורך בלחות, או שאת מעוניינת בתכונות אנטי אייג’ינג, או בטשטוש כתמים ומניעת פיגמנטציה- תוכלי לקבל התאמה מדויקת לצרכי העור שלך עם בוסטר סרום ייעודי. 

למרות שלכל אשה יש סוג עור אחר ובהתאם לכך – צרכים אחרים, לא כולן מוצאות פתרון מדויק לסוג העור שלהן, משום שהן מסתפקות ברכישת תכשירים מהרשתות המוכרות או מקבלות המלצה מחברה או בת משפחה. מכיוון שישנה חשיבות רבה להתאמת הסרום לסוג העור, יש להכיר היטב את הצרכים של העור, את מטרותיה של האשה, ובין היתר, גם את סגנון חייה.

אז מהו הבוסטר שלך?

את כבר יודעת שלכל אשה יש סוג עור שונה, אורח חיים שונה וצרכים שונים, כך שאם את מחפשת בוסטר שעונה על צרכייך, חשוב שתכירי את סוג העור שלך ותביני מהן המטרות שאת מעוניינת להשיג באמצעות הקפדה על טיפוח שגרתי. אם את נוהגת לעשן או להימצא תחת השמש במשך זמן רב למשל, עורך חשוף יותר לנזקים, ולכן, הפתרון שיתאים לך עשוי להיות שונה מהפתרון שיתאים לחברתך – אשר אינה נוהגת להימצא תחת השמש לאורך זמן ואינה מעשנת.

כמובן, (וכפי שציינו), ישנם מאפיינים נוספים שיש לקחת בחשבון לפני בחירת הסרום. אנו – בחברת Jelixir שמחות לסייע לך לבצע את הבחירה הטובה ביותר עבורך, וכל מה שיהיה עלייך לעשות זה למלא שאלון קצר. לאחר שתמלאי את השאלון, נבחן את התשובות ונוכל להתאים לך בוסטר סרום  שיענה על הצרכים האינדיבידואליים של עור הפנים שלך ויגרום לו לזהור! הבוסטרים המגוונים שלנו עשויים מחומרים אורגניים והם לא נוסו על בעלי חיים ואינם מכילים שמן מינרלי. כל הבוסטרים מפוקחים על ידי משרד הבריאות וקיבלו אישור של משרד הבריאות.

את מוזמנת למלא את השאלון ולגלות מה המוצר שהכי מתאים לעורך  או לפנות אלינו ולשאול כל שאלה.

לחצי כאן לאבחון העור שלך play

מאמרים אחרונים

שינוי גודל גופנים
ניגודיות
× נציג מחכה לענות לכם