קרם פנים מומלץ

זמן קריאה (2 דק') / תוכן מקודם.

קרם פנים – איך הוא מטיב עם העור שלך?

הבחירה מבין המגוון הרחב של מוצרי הפנים הקיימים כיום היא לא פשוטה ויכולה אפילו לבלבל אבל על מנת לקנות קרם פנים מומלץ ביותר, כדאי לשים דגש על כמה נקודות חשובות, כאשר העיקרית מביניהן היא שקרם הפנים יהיה מדויק ככל שניתן לעור הפנים הספציפי שלך.

כיום מגוון הקרמים המוצעים אמנם מחולקים לפי קטגוריות של עור יבש, עור שומני או עור מעורב אבל האם ידעת שניתן לבחור בקרם לחות לפנים אשר מותאם ממש ממש לעור הפנים הספציפי שלך? כזה שלא יהיה לאף אחת אחרת חוץ ממך? ב-JELIXIR אנו נעשה זאת עבורך על ידי שילוב של קרם בסיס עם מידה מדויקת של הבוסטר סרום המיוחד שלנו.

קרם לפנים

חברת JELIXIR מציעה קרם מומלץ לפנים שהוא
השלב הבא בטיפול וטיפוח קוסמטי אישי – אבחון פרסונלי,
ייחודי ואינטימי של צרכי העור שלך ורקיחת קרם
בהתאמה אישית לצרכיו. קוסמטיקה בהתאמה
אישית, ללא צורך לחפש חנייה, לקבוע תור או
למצוא זמן פנוי לטיפול. האבחון והטיפול נעשה
בבית, בזמנך החופשי.

מה הופך קרם פנים למומלץ?

תפקידו של קרם פנים מומלץ באמת, הוא להוסיף לעור שלנו את הלחות שכל כך חסרה לו בעקבות תנאי מזג האוויר. העור שלנו זקוק ללחות בשביל לשמור על הגמישות והרעננות שלו וכמובן בכדי לשמור על המראה הצעיר ולהימנע מקמטים. עור יבש הוא עור שנוטה להזדקן מהר יותר ואף אחת מאיתנו לא רוצה בכך. לכן, על מנת להצליח להתגבר על התופעה חשוב להשתמש בקרם לחות מומלץ שייתן את המענה הכי טוב לעור הפנים שלנו.

קרם מומלץ לפנים צריך להכיל בתוכו כמה פרמטרים מאוד חשובים. בראש ובראשונה כדאי לבדוק מהי כמות המרכיבים הטבעיים בקרם, ככל שהכמות שלהם גבוהה יותר הדבר מעיד על רמה איכותית טובה יותר. שימי לב שבין מרכיבי הקרם אפשר למצוא חומרים שמונעים ומאטים את הזדקנות העור כמו שמן זית או חוחובה, להם יש סגולות מיוחדות המאטות את הזדקנות התאים. נקודה חשובה לא פחות היא כמובן בחירה של קרם שמכיל חומרים השומרים על הרעננות של העור והמראה הבריא שלו. בין חומרים אלו תמצאו חמאת שיאה, ויטמין C או E ועוד.

בחירת קרם מותאמת אישית

כיום, ניתן לבחור קרמים שמותאמים אישית עבור כל אישה ועבור כל סוג עור. אם את מחפשת אחרי קרם מומלץ לפנים שלך, אנו ממליצות לך למלא תחילה את השאלון באתר שלנו שיעזור לך להבין בבירור למה זקוק עור הפנים שלך. זוהי הדרך הראשונה אל עבר התאמה מדויקת של קרם פנים. לאחר השאלון אנו נוכל ליצור עבורך את הקרם שילווה אותך בהמשך הדרך בעזרת חיבור בין קרם לחות בסיסי לבין המינון הספציפי בדיוק בשבילך של הבוסטר סרום שלנו.

המוצרים של Jelixir

אנחנו מאמינות שכל אישה היא עולם בפני עצמו, כל אחת מיוחדת בדיוק בדרכה שלנו ולכן לא יתכן ששתי נשים יהיו זהות בצרכים שלהן בשום צורה ואופן. זאת בדיוק הסיבה שפיתחנו קרם פנים מומלץ שנותן מענה מדויק לכל אישה בצורה הספציפית ביותר. אנו נתאים לך את הקרם ואת הבוסטר וכל מה שנשאר לך לעשות כדי לשמור על שגרת הטיפוח שלך הוא לחבר בין שניהם כל בוקר וערב.

לחצי כאן לאבחון העור שלך play

מאמרים אחרונים

סל הקניות שלך 1 פריטים
  • סרום בוסטר מרוכז לאנטי אייג'ינג - Bloom
    כמות:
    150
    remove

Subtotal: 150

צפייה בסל הקניותלהמשיך בקניהסיימתי, רוצה לשלם

שינוי גודל גופנים
ניגודיות
× נציג מחכה לענות לכם