קרם לחות לנשים

זמן קריאה (2 דק') / תוכן מקודם.

קרם לחות לנשים וגברים, הוא המוצר הכי חשוב בו נשתמש בשביל להחיות את עור הפנים שלנו ולשמור עליו. מזג האוויר בישראל גורם לעור הפנים להתייבש, מה שיכול להוביל לקמטים אשר הולכים ונהיים בולטים יותר עם הגיל. עור פנים יבש הוא עור לא גמיש שעלול להזדקן במהירות ולכן השימוש בקרם לחות מאוד חיוני עבור כל אישה.

חשוב למרוח קרם לחות לנשים וגם לגברים, פעמיים ביום, בבוקר ולפני השינה, וכך להוסיף לעור את הלחות שכל כך חסרה לו. עולם הטיפוח מציע מגוון רחב של מוצרי טיפוח לעור הפנים ביניהם מגוון רחב של קרמים מסוגים שונים. בשביל להצליח לקבל את התוצאה הרצויה חשוב מאוד להתאים את הקרם באופן מדויק לסוג העור של כל אישה וכמובן לצורך שלשמו הקרם נרכש. 

חברת JELIXIR מציעה את השלב הבא בטיפול
וטיפוח קוסמטי אישי – אבחון פרסונלי, ייחודי
ואינטימי של צרכי העור שלך ורקיחת קרם
בהתאמה אישית לצרכיו. קוסמטיקה בהתאמה
אישית, ללא צורך לחפש חנייה, לקבוע תור או
למצוא זמן פנוי לטיפול. האבחון והטיפול נעשה
בבית, בזמנך החופשי.

איך בוחרים קרם לחות?

כדי שתוכלי לבחור קרם לחות לנשים שיהיה הנכון ביותר עבור עור הפנים שלך חשוב שתשימי לב למספר נקודות:

  • חפשי אחר קרם המכיל חומרים טבעיים כגון חמאת שיאה או מגוון סוגי ויטמינים. חומרים אלו יכולים לתרום הרבה לעור הפנים שלך ולהפוך אותו לנעים למגע והם מספקים לעור את ההזנה המקסימלית.
  • בחרי בקרם אשר תורם להאטת הזדקנות העור. מרכיבים כמו חוחובה או שמן זית הם בעלי סגולות אשר גורמות לעור הפנים לשמור על הרעננות שלו ועל המראה הצעיר לאורך זמן ולכן מומלץ לרכוש קרמים שמבוססים עליהם.
  • אבחני את עור הפנים שלך לפני שאת בוחרת בקרם לחות. על ידי האבחון תוכלי לגלות מהו סוג העור שלך ולמה בדיוק הוא זקוק וכך להחליט איזה קרם יתאים לו בצורה הטובה ביותר. 
  • בצעי את הקנייה דרך חברה מוסמכת שתוכל לתת לך מענה לכל שאלה שיש לך בנושא, תלווה אותך בכל תהליך הקנייה ותוכל לעזור לך לבחור את המוצר שיעזור לעור הפנים שלך בצורה הטובה ביותר.

אצלנו ב- Jelixir נוכל להתאים את קרם הלחות הטוב ביותר בשבילך על ידי שאלון אישי אותו תמלאי. השיטה המיוחדת שלנו להתאמת הקרם לעור כוללת כמובן את קרם הלחות הבסיסי ושילוב שלו עם סרום הבוסטר המיוחד שלנו. חיבור מדויק בין השניים יעזור לך לקבל קרם שמותאם אך ורק לך באופן ייחודי ומדויק.

הבחירה בקרם לחות איכותי

לקרם לחות לנשים וגברים, יש השפעה גדולה על עור הפנים שלנו והוא יכול לשפר אותו או להזיק לו. התאמה מדויקת (קראי גם: קוסמטיקה בהתאמה אישית) של הקרם לפנים שלך יכולה לשפר אותו בצורה ממשית ובולטת לעין. שיטת העבודה עם הקרמים לאחר קבלתם היא כמובן על ידי שימוש בקרם הבסיס וטפטוף של מספר טיפות מהבוסטר ישירות עליו. ועכשיו כל מה שאת צריכה לעשות הוא לערבב ולמרוח את הקרם שנוצר על עור פנים נקי. לשאלות נוספות בנושא והיכרות עמוקה יותר עם המוצרים שלנו השאירי לנו הודעה ואנו נשמח לחזור אלייך בכדי לקבוע פגישת ייעוץ.

לחצי כאן לאבחון העור שלך play

מאמרים אחרונים

סל הקניות שלך 1 פריטים
  • סרום בוסטר מרוכז לאנטי אייג'ינג - Bloom
    כמות:
    150
    remove

Subtotal: 150

צפייה בסל הקניותלהמשיך בקניהסיימתי, רוצה לשלם

שינוי גודל גופנים
ניגודיות
× נציג מחכה לענות לכם