קרם הבהרה לפנים

זמן קריאה (2 דק') / תוכן מקודם.

אנחנו מבינות אותך, גם את היית רוצה ליהנות מעור פנים מושלם וחלק, נטול פיגמנטציה או כתמי שמש. אך אנו חיים במדינה חמה, הנהנית מכמות בלתי מוגבלת של אור שמש בכל עונות השנה. לכן, בטח גם את כמו לא מעט נשים סובלת מכתמים כהים באזור הפנים. חשוב לזכור כי מעבר להשפעה של הגיל וקרינת השמש, גם ההורמונים עלולים לשחק תפקיד חשוב בהיווצרות הפיגמנטציה. ידוע כי נשים אחרי לידה סובלות מרמות גבוהות של פיגמנטציה, במיוחד באזור השפם ובצידי הפנים.

לכן אנו בחברת JELIXIR מייעצות לכל אחת לנסות את מגוון מוצרי הקוסמטיקה הטבעית שלנו, אשר ידועים באיכות הגבוהה שלהן, ברכיבים הטבעיים וכמובן בהתאמה האישית לעור הפנים של כל אחת. אנו נשמח לסייע לך לבחור את הקרם המתאים ביותר לסוג העור שלך ולמאפיינים הייחודיים עבורך.

קרם הבהרה לפנים

חברת JELIXIR מציעה את השלב הבא בטיפול
וטיפוח קוסמטי אישי –
אבחון פרסונלי, ייחודי ואינטימי של צרכי העור שלך ורקיחת קרם בהתאמה אישית לצרכיו.
קוסמטיקה בהתאמה אישית, ללא צורך לחפש חנייה, לקבוע תור או למצוא זמן פנוי לטיפול.
האבחון והטיפול נעשה בבית, בזמנך החופשי.

קרם הבהרה לפנים – מדוע כדאי להכיר את המוצר הזה?

כל אישה יודעת שעור פנים חלק ונטול כתמים מהווה את אחד היעדים החשובים ביותר. עור פנים אחיד ובריא מעניק תחושה טובה יותר, מראה צעיר יותר וחזות אסתטית יותר. לכן אין זה מפליא, כי רבות פונות אלינו לצורך קבלת ייעוץ לגבי השימוש בקרמים שלנו ובסרום בוסטר, אשר מותאם במיוחד לעור פנים הסובל מפיגמנטציה, אנו כמובן נשמח לייעץ גם לך ולהתאים עבורך את הטיפול המיועד לבעיה הספציפית שלך. חשוב להבין כי הדרך הטובה ביותר לשקם את עור הפנים, היא באמצעות שימוש בחומרים טבעיים ואיכותיים, שאינם מכילים בשמים או כימיקליים מזיקים. לכן אם את סובלת מכתמי שמש או פיגמנטציה, את יותר ממוזמנת להתנסות בקרם הבהרה לפנים, אשר ידוע באיכות וביעילות שלו לאקלים הישראלי. הקרם מאושר על ידי משרד הבריאות ועומד בתקנים המחמירים ביותר, לכן את יכולה להרגיש בטוחה להתנסות בו וליהנות מהתוצאה האיכותית. 

קרם הבהרה לפנים – נקודות חשובות שכדאי להכיר

היום ניתן למצוא בשוק לא מעט סוגים שונים של קרמים וסוגי סרום בוסטר שונים, אך החוכמה היא כמובן לבחור במוצר היעיל והאפקטיבי ביותר. נשים רבות הסובלות מכתמי פיגמנטציה כתוצאה מהגיל, החשיפה הבלתי מבוקרת לשמש וכמובן הלידות והשינויים ההורמונאליים, מעוניינות לחדש את עור הפנים שלהן. לא פעם כתמי השמש עלולים ליצור מראה עייף ובוגר יותר, דבר שעלול לפגוע במראה החיצוני ובערך העצמי של כל האישה. לכן חשוב לדעת שבאמצעות קרם הבהרה לפנים, ניתן לשפר משמעותית את המצב וליהנות מעור פנים אחיד ואסתטי יותר. אנו ממליצות להשתמש בשילוב האידיאלי של קרם הבהרה לפנים בשילוב עם סרום בוסטר להבהרת העור. מדובר על טיפול ממוקד המוביל לשינויים מהירים בצבע הפנים ובאחידות העור.

אנו בחברת JELIXIR ממליצות לכל אישה שמעוניינת להיפטר מכתמי הפיגמנטציה ומכתמי הגיל להתנסות במוצרים האיכותיים והאפקטיביים שלנו, אשר נחשבים לויגן פרנדלי ומכילים רכיבים אורגניים. קרם הבהרה לפנים הינו פיתוח ייחודי, המכיל תרכובות של ויטמין סי וחומרים פעילים נוספים, המאפשרים לך ליהנות מעור פנים אחיד וזוהר יותר. לקבלת התאמה אישית לסוג העור שלך, צרי קשר בהקדם.

לחצי כאן לאבחון העור שלך play

מאמרים אחרונים

שינוי גודל גופנים
ניגודיות
× נציג מחכה לענות לכם