בוסטר או קרם לחות?

זמן קריאה (2 דק') / תוכן מקודם.

גם את בטח מתלבטת בשאלה הנצחית, האם כדאי להשקיע בקרם פנים יוקרתי וממותג, או לחילופין, לרכוש לעצמך בוסטר סרום איכותי, המותאם ספציפית לעור הפנים שלהן? חשוב לזכור כי המגוון הרחב של הקרמים ברשתות הפארם השונות, עלול לבלבל כל אחת. גם את, כמו נשים רבות, מגיעה אל מדפי הטיפוח והולכת לאיבוד בין מגוון ההבטחות השונות, הרשומות על גבי המוצרים. רוב הקרמים מבטיחים להעניק לעור לחות, לטשטש את מראה הקמטים ואף להבהיר את העור וליצור מראה אחיד יותר. אך חשוב להבין כי הדרך היחידה להבטיח לעצמך קרם פנים איכותי ואפקטיבי, היא לבחור בקרם המתאים באופן מושלם לעור הפנים שלך.

אנו בחברת JELIXIR מציעות לך לעבור אבחון אונליין, על מנת להבין מהם המוצרים האידיאליים ביותר עבור העור שלך. בצורה כזו, ניתן להתאים לך את קרם הבסיס האידיאלי עבורך ולשלב אותו עם בוסטר סרום המותאם למאפייני העור שלך.

חברת JELIXIR מציעה את השלב הבא בטיפול
וטיפוח קוסמטי אישי – אבחון פרסונלי, ייחודי
ואינטימי של צרכי העור שלך ורקיחת קרם
בהתאמה אישית לצרכיו. קוסמטיקה בהתאמה
אישית, ללא צורך לחפש חנייה, לקבוע תור או
למצוא זמן פנוי לטיפול. האבחון והטיפול נעשה
בבית, בזמנך החופשי.

בוסטר או קרם לחות – מה כדאי לדעת בנושא?

קודם כל, חשוב להבין כי כל מוצרי הטיפוח לפנים חייבים להתאים באופן מושלם לסוג העור שלך, מאחר ושימוש בתכשירים שאינם מתאימים, עלול לגרום ליותר נזק מתועלת. למשל, אישה בעלת נטייה לאקנה ולעור שמנוני, לא יכולה להשתמש בתכשירים המיועדים לעור יבש, מאחר והדבר רק יחמיר את מצב האקנה שלה. לכן ישנה חשיבות מכרעת לאבחון מדויק של סוג העור ומאפייניו השונים, במטרה לבחור את הקרם והסרום המתאים ביותר עבורך. בצורה כזאת, ניתן ליהנות מהיתרונות של שני התכשירים, ללא שום צורך לבחור ביניהם. למעשה השילוב בין קרם לחות המותאם לעור באופן אישי עם סרום המיועד לטיפול בעיות העור השונות שלך, יכול להפיק את התוצאות המדהימות ביותר בשטח.

בוסטר או קרם לחות – נקודות חשובות שכדאי להתייחס אליהן

חשוב להבין כי המטרה של קרם הלחות היא להעניק לעור שכבת לחות החסרה לו, בעקבות תנאי מזג האוויר המשתנים. יש לזכור כי הלחות חיונית לעור הפנים, על מנת לשמור על הגמישות והרעננות שלו, דבר שיכול לסייע בהפחת כמות הקמטים והקמטוטים המופיעים עם השנים. לכן על מנת לשמור על מראה עור צעיר יותר, כדאי להשקיע בקרם לחות איכותי המותאם באופן מושלם לעור שלך. כמו כן, כדאי לזכור כי בוסטר סרום הינו תכשיר חשוב וחיוני, אשר משלים את שגרת הטיפוח הבסיסית. מדובר על סרום המכיל חומרים פעילים שונים, אשר חודרים לשכבות העמוקות של העור ותורמים לבריאות שלו. באמצעות שילוב בין קרם בסיס לבוסטר סרום, ניתן להשיג את התוצאות האופטימליות ביותר.

אנו בחברת JELIXIR מאמינות שלכל אישה מגיע לחוות את מוצרי הטיפוח המותאמים במיוחד עבור העור שלה. אנו מציעות לכל אחת לעבור את האבחון שלנו אונליין וליהנות מקרם בסיס וסרום ייעודי, אשר יותאמו לה באופן אישי. בצורה כזו, כל אחת תוכל ליהנות מעור פנים צעיר ורענן יותר.

לחצי כאן לאבחון העור שלך play

מאמרים אחרונים

שינוי גודל גופנים
ניגודיות
× נציג מחכה לענות לכם