מהי שגרת טיפוח מומלצת לעור הפנים?

זמן קריאה (2 דק') / תוכן מקודם.

היום כמעט כל אישה מבינה את החשיבות של שגרת טיפוח מומלצת לעור הפנים. עור הפנים שלך נוטה להשתנות כתלות בגיל, באורח החיים ובמאפיינים הגנטיים שלך. ישנן נשים שנהנות מעור מושלם, בעוד אחרות סובלות ממגוון רחב של תופעות שונות, כגון אדמומיות, אקנה, קמטוטים, פיגמנטציה וכדומה. חשוב לזכור כי לכל אחת מאיתנו מתאימה שגרת טיפוח מעט שונה, בהתאם למאפייני העור שלה, הגיל שלה ואורח החיים שלה.

אין לך שום סיבה להשתמש באותם הקרמים הסטנדרטיים, הנמכרים ברשתות הפארם השונות, מאחר ולכל אחת מאיתנו מגיע קרם המותאם לה באופן אישי. אנו בחברת JELIXIR מתמחות בהתאמת המוצר המושלם ביותר לך ולכל אישה, תוך כדי הישענות על שאלון מפורט שכל אחת יכולה למלא. בהתאם לתשובות שלך, נוכל להתאים לך את שגרת הטיפוח האידיאלית ביותר לעור הפנים שלך.

קרם הבהרה לפנים

חברת JELIXIR מציעה את השלב הבא בטיפול
וטיפוח קוסמטי אישי –
אבחון פרסונלי, ייחודי ואינטימי של צרכי העור שלך ורקיחת קרם בהתאמה אישית לצרכיו.
קוסמטיקה בהתאמה אישית, ללא צורך לחפש חנייה, לקבוע תור או למצוא זמן פנוי לטיפול.
האבחון והטיפול נעשה בבית, בזמנך החופשי.

שגרת טיפוח מומלצת לעור הפנים – נקודות חשובות שכדאי להכיר

אנו ממליצות לך להתאים את שגרת הטיפוח שלך למאפייני העור הייחודיים לך, מאחר ואף קרם שמתאים למישהי אחרת, לא יוכל לסייע לעור הפנים שלך. כל אחת צריכה לדאוג לעצמה לשגרת טיפוח הייחודית לה, בהתאם למרקם העור שלה ולמאפייניו השונים. למשל, מישהי שסובלת מאקנה ועור שומני, אינה זקוקה לבוסטר סרום המיועד לבעלי עור יבש, אלא לבוסטר סרום המיועד לטיפול באקנה. אנו מספקות מגוון רחב של סוגי סרום שונים, המיועדים לסוגי העור ולמאפייניו השונים. בצורה כזו, ניתן להרכיב שגרת טיפוח המותאמת באופן אישי לכל אחת, בהתאם לעור שלה ולצרכים הייחודיים שלה. 

שגרת טיפוח מומלצת לעור הפנים – כיצד לעשות זאת נכון?

קודם כל, אנו ממליצות לך לעבור אבחון פרסונלי, על מנת להבין את צרכי העור שלך. בהתאם לכך, ניתן להבין מהו קרם הבסיס המתאים לך. כמו כן, בהתאם למאפייני העור שלך, ניתן להתאים לך את הבוסטר סרום האידיאלי ביותר לצרכים שלך, בין אם מדובר על סרום המיועד לעיניים עייפות ונפוחות, או לחילופין, סרום הייעודי לעור אדמומי. הרעיון הכללי הוא לדאוג כל יום לניקוי יסודי של הפנים ולאחר מכן למרוח קרם בסיס ניטרלי בשילוב עם בוסטר סרום המתאים לעור שלך. השילוב המושלם הזה יכול להעניק לעור לחות, רעננות וטיפול בבעיות העור השונות, כגון אקנה, אדמומיות, יובש וכדומה. מעבר לכך, כדאי להכיר את המכשיר ION, אשר מזין את העור, מנקה ומרים אותו. מדובר על מכשיר ביתי מפיתוח יפני, אשר יכול לסייע לכל אחת להיראות נפלא, ללא שום צורך לבקר אצל הקוסמטיקאית.

אנו בחברת JELIXIR מסייעות לכל אחת למצוא את שגרת הטיפוח המתאימה ביותר עבורה. באמצעות שימוש בקרם הבסיס שלנו ובבוסטר סרום המותאם באופן אישי לעור הפנים שלך, תוכלי ליהנות מעור פנים בריא וקורן. זוהי הדרך האידיאלית ביותר ליהנות משגרת טיפוח אפקטיבית ואיכותית. לקבלת ייעוץ או פרטים נוספים, צרי קשר.

לחצי כאן לאבחון העור שלך play

מאמרים אחרונים

שינוי גודל גופנים
ניגודיות
× נציג מחכה לענות לכם