הגיע לישראל: המכשיר היפני שמטפל בעור הפנים, בלי לצאת מהבית

זמן קריאה (2 דק') / תוכן מקודם.

אנו בחברת jelixir – תמיד חושבות על צעד קדימה בתחום היופי, לכן בחרנו במכשיר ION המיוצר ביפן – כמכשיר הדגל של קדמת הטיפוח. מכשיר טכנולוגי מתקדם המבטיח לשפר את מראה עור הפנים בשימוש של 10 דקות ביום. מכשיר ה-ION מזין את העור, מטפל בפיגמנטציה, בקמטים ובאקנה, ונועד לחסוך את הטיפולים היקרים אצל הקוסמטיקאית בעזרת שימוש בטכנולוגיות כמו EMS, לד אדום, לד כחול, ENI ועוד.

בטח גם את עסוקה במרדף מתמשך אחר השגת עור הפנים המושלם, מאחר ומודל היופי כולל עור פנים אחיד ובריא. ייתכן ואת מוציאה אלפי שקלים בכל שנה על טיפולים קוסמטיים או טיפולים פולשניים כמו הזרקות וניתוחים. אך כדאי שתדעי כי כיום, בזכות התקדמות הטכנולוגיה, תוכלי ליהנות מטיפול ביתי שיכול לחסוך לך הרבה מאוד כסף וזמן. אנו שמחות להציג בפניך את המכשיר ION, שכולל כמות טכנולוגיות שלא תבייש אף מכון קוסמטיקה מתקדם. המכשיר פותח ביפן ונבחר לשיווק בארץ לאחר מחקר מעמיק.

מכשיר ביתי למיצוק עור הפנים

חברת JELIXIR מציעה את השלב הבא בטיפול
וטיפוח קוסמטי אישי – אבחון פרסונלי, ייחודי
ואינטימי של צרכי העור שלך ורקיחת קרם
בהתאמה אישית לצרכיו. קוסמטיקה בהתאמה
אישית, ללא צורך לחפש חנייה, לקבוע תור או
למצוא זמן פנוי לטיפול. האבחון והטיפול נעשה
בבית, בזמנך החופשי.

מהם היתרונות של מכשיר ION?
  • מכשיר ה-ION נועד למגוון שימושים, חלקם יומיומיים וחלקם מומלצים רק מספר מוגבל של פעמים בשבוע. המכשיר מאפשר ניקוי עמוק של עור הפנים על ידי תשדורת של יונים עם מטען חיובי והוצאה אקטיבית של הפסולת מתוך הנקבוביות. לאחר הניקוי, הוא מסייע בהחדרת המוצרים המטפחים לתוך העור. הסרום והלחות שמתבזבזים ב-30% על כפות הידיים – מצליחים לחדור טוב יותר לעור בזכות השימוש במכשיר.

  • בניגוד לכל שאר המכשירים המשווקים בישראל, ION עושה שימוש במספר רב של טכנולוגיות, כשניתן לשלוט בדרגות הטיפול עבור כל טכנולוגיה בנפרד. המכשיר מכיל טכנולוגיית EMS ששולחת פולסים חשמליים הממצקים ומותחים את עור הפנים והצוואר. הפולסים מכווצים את השרירים, משפרים את זרימת הדם ומסייעים למצק את עור הפנים.

  • המכשיר מכיל טכנולוגיית Led שפותחה על ידי נאס”א לצורכי חידוש בצמחים ונמצאת מאז בשימוש נרחב בתחום הקוסמטיקה כמסייעת בחידוש העור וטיפול בפצעים. המכשיר מכיל לד כחול ולד אדום: האדום חודר ומגביר את הפעילות התאית ובכך משפר את זרימת הדם ומגביר את ייצור הקולגן. לעומתו, הכחול מאזן את רמת החומציות של העור ונחשב מצוין לטיפול באקנה, בכתמי פיגמנטציה ובשיקום העור.

  • מדובר על מכשיר פרקטי במיוחד, בעלות של 1,499 ₪ בלבד. במקום ללכת לקוסמטיקאית בכל חודש או חודשיים לטיפול – ניתן לעשות שימוש ביתי במכשיר לפי הצורך ובעוצמה הרצויה. מדובר על חיסכון משמעותי של כסף לטווח הרחוק.

אנו בחברת jelixir מספקות לך את הפתרון האידיאלי ביותר לטיפול פנים ביתי ברמה של טיפול מקצועי אצל הקוסמטיקאית. מכשיר ה- ION שלנו מסוגל לספק מראה עור בריא ומתוח יותר בטווח הקצר, ואילו בטווח הארוך מדובר על מיצוק העור ושיפור משמעותי בעומק הקמטים. הטיפול אורך כ- 10 דקות ביום ויכול להוות תחליף מושלם לפרוצדורות יקרות ופולשניות יותר. אנו ממליצות לכל אחת להתנסות במכשיר על מנת לחזות ביכולות המדהימות שלו. לקבלת פרטים נוספים, צרי קשר.

לחצי כאן לאבחון העור שלך play

מאמרים אחרונים

No products in the cart.
שינוי גודל גופנים
ניגודיות
× נציג מחכה לענות לכם