תזונה נכונה ועור הפנים שלך

זמן קריאה (2 דק') / תוכן מקודם.

אין שום ספק כי תזונה נכונה יכולה לסייע לך לשמור על עור פנים חלק ובריא יותר – כחלק משגרת חיים בריאה, מבפנים כלפי חוץ. אנחנו ממליצות לך להקפיד על תזונה נכונה ובריאה יותר, כך תתחילי להרגיש הבדל בתחושה הכללית. הגוף ירגיש קליל יותר, הקילוגרמים העודפים ינשרו מעצמם ועור הפנים שלך יהפוך לחלק, אחיד ומתוח יותר.

לכן כדאי לך לוותר על ג’אנק פוד, פחמימות ריקות וסוכרים, מאחר והם יגרמו לעור הפנים שלך למראה שומני ועייף יותר. לעומת זאת, צריכה מספקת של פירות וירקות, יכולה לספק לפנים שלך את כל הוויטמינים והמינרלים הדרושים, על מנת ליהנות ממראה צעיר וגמיש יותר. אנו בחברת JELIXIR נשמח לסייע לך לשמור על עור הפנים שלך ולספק לך את כל האמצעים הדרושים, על מנת ליהנות מעור חלק, אחיד ובריא יותר.

קרם הבהרה לפנים

חברת JELIXIR מציעה את השלב הבא בטיפול
וטיפוח קוסמטי אישי –
אבחון פרסונלי, ייחודי ואינטימי של צרכי העור שלך ורקיחת קרם בהתאמה אישית לצרכיו.
קוסמטיקה בהתאמה אישית, ללא צורך לחפש חנייה, לקבוע תור או למצוא זמן פנוי לטיפול.
האבחון והטיפול נעשה בבית, בזמנך החופשי.

תזונה נכונה ועור הפנים שלך – כיצד לעשות זאת נכון?

אין ספק כי כל מזון שנכנס לך לפה משפיע על מראה עור הפנים שלך. מזון מעובד, מטוגן ושומני יכול להאט את קצב חידוש העור ואף ליצור מראה שומני, עייף ומוזנח יותר. בטח גם את שמת לב כי לאחר ארוחה שומנית עלולים להופיע פצעונים ואקנה, לכן אם את מעוניינת בעור פנים בריא ואחיד יותר, כדאי לך להקפיד על תזונה העשירה בפירות וירקות טריים, שומנים “טובים” כגון אבוקדו, אגוזים ושמן זית וכמובן שתיה מרובה של מים. עור מיובש עלול לפתח יותר קמטים וקמטוטים והוא ירגיש פחות חלק ופחות גמיש. לכן ההמלצה הכללית היא להקפיד על תזונה בריאה ולשלב לפחות ליטר וחצי של מים ביום, תזונה בריאה משלבת את המזונות הבאים:

  • ירקות ופירות 
  • קטניות 
  • לחם מלא
  • שייקים
  • עלים ירוקים
  • מרקים לא מתובלים 
  • ועוד ….

ההשפעה של התזונה שלך על עור הפנים

בטח גם את שמעת כי התזונה יכולה להשפיע באופן ניכר על מצב האקנה. אם גם את סובלת מהתופעה, בוודאי שמת לב כי ישנם מאכלים המחמירים את מצב האקנה, בעוד שמאכלים אחרים משפרים את הנראות של העור. באופן כללי, מומלץ להמעיט ככל הניתן במזון שומני, מטוגן ורווי בסוכרים, מאחר ומזונות אלו עלולים להחמיר משמעותית את מצב האקנה. הדבר נכון גם לגבי שוקולדים, פיצוחים ומוצרי חלב, מאחר והחלב מכיל הורמונים שונים, המשפיעים על התפתחות האקנה. מעבר לכך, כדאי שתכירי את הסרום בוסטר שלנו, המסוגל לאזן את עור הפנים ובכך להפחית את התפרצויות האקנה. אנו נשמח להתאים לך את קרם הבסיס האידיאלי ביותר לעור הפנים שלך, במטרה שתוכלי לשלב אותו עם כמה טיפות של סרום בוסטר לאיזון העור. הסרום שלנו מכיל צמחי מרפא אנטי דלקתיים, המאיצים את התחדשות תאי העור ובכך מעניקים הקלה מיידית בפצעי אקנה. הסרום מכיל מיצוי אלוורה, קמומיל, מרווה ושמן המפ, המרגיעים את העור, מפחיתים אקנה ומסייעים לריפוי מהיר יותר של צלקות אקנה ישנות.

אנו בחברת JELIXIR נשמח לסייע לך ליהנות מעור פנים חלק ואחיד, באמצעות התאמת התכשירים המתאימים ביותר לעור הפנים שלך. לפרטים והזמנות צרי קשר.

לחצי כאן לאבחון העור שלך play

מאמרים אחרונים

שינוי גודל גופנים
ניגודיות
× נציג מחכה לענות לכם