טיפים לשמירה והגנה על העור מהשמש

זמן קריאה (2 דק') / תוכן מקודם.

בטח גם את, כמו נשים רבות אחרות, מודאגת ממצב העור שלך. אין ספק כי השמש הישראלית משפיעה על איכות העור שלך, מאחר וכולנו נחשפות לשמש על בסיס יומיומי. יש לזכור כי חשיפה לשמש עלולה להגביר את כמות הקמטים והקמטוטים באזור הפנים וכמובן לגרום לכתמי פיגמנטציה, אשר מעניקים לעור מראה מבוגר יותר.

לכן אם את מעוניינת לשמור על עור הפנים שלך, כדאי שתכירי את הטיפים השונים לשמירה והגנה מפני השמש. אנו בחברת JELIXIR מכירות את כל הנזקים שהשמש עלולה לגרום לעור שלך ולכן אנו נשמח לספק לך את המענה המושלם, על מנת להילחם בתופעה באמצעות קרם בסיס המותאם לסוג העור שלך וכמובן סרום בוסטר ייחודי המתאים עבורך.

קרם הבהרה לפנים

חברת JELIXIR מציעה את השלב הבא בטיפול
וטיפוח קוסמטי אישי –
אבחון פרסונלי, ייחודי ואינטימי של צרכי העור שלך ורקיחת קרם בהתאמה אישית לצרכיו.
קוסמטיקה בהתאמה אישית, ללא צורך לחפש חנייה, לקבוע תור או למצוא זמן פנוי לטיפול.
האבחון והטיפול נעשה בבית, בזמנך החופשי.

טיפים לשמירה והגנה על העור מהשמש – לגזור ולשמור!
  1. בטח גם את, כמו לא מעט נשים אחרות, לא תמיד מקפידה למרוח קרם הגנה, במיוחד כאשר מדובר על ימי החורף, בהם השמש פחות מוגנת. אך כדאי שתדעי כי קרם הגנה מהווה חלק בלתי נפרד משגרת הטיפוח, מאחר והוא מגן על העור מפני קרינת השמש ובכך מונע את האפקטים המזיקים שלה. 
  2. כדאי שתקפידי להגן על העור שלך באמצעות כובע ושמשיה, מאחר וקרינה ישירה גורמת לנזק בלתי הפיך. משקפי שמש יכולות להגן על אזור העיניים שלך מפני קמטוטים מיותרים והכובע חיוני כדי להצל על הפנים, ולצמצם את האפקט המזיק של השמש. 
  3. אל תשכחי לשתות כמה שיותר מים, מאחר והמים חיוניים לגמישות העור ולמראה צעיר ובריא יותר.
  4. הקפידי על לבוש המכסה את הגוף, כתמי עור יכולים לצאת גם באזור החזה, כתפיים וזרועות. המלצתנו היא שימוש בבדים נושמים ומאווררים.

מהם הנזקים של שהיה לא מבוקרת בשמש וכיצד ניתן לטפל בהם?

הנזקים שעלולים להיגרם כתוצאה מחשיפה לשמש, כוללים הופעה של קמטים, קמטוטים וכמובן פיגמנטציה. אין ספק כי גם את היית רוצה להיפטר מהכתמים הכהים, העלולים להופיע באזור המצח, צידי הפנים או מעל השפה העליונה. מדובר על כתמי פיגמנטציה הגורמים למראה עור בוגר ופחות אחיד. אנו מספקות אבחון אישי לצרכי העור שלך ובהתאם לכך מציעות לך את הטיפול האידיאלי ביותר עבורך. באמצעות שימוש בקרם הבסיס שלנו, ניתן להעניק לעור את הלחות הדרושה לו, לצורך שיקום מהיר יותר. בנוסף לכך, אנו מציעות לערבב בקרם מספר טיפות של סרום בוסטר, המותאם במיוחד לנשים הסובלות מפיגמנטציה. מדובר על מוצר המסוגל להבהיר את עור הפנים, לטשטש כתמי פיגמנטציה וליצור עור בעל גוון אחיד יותר. הסרום מדכא ייצור מלינן ומזין את השכבות העמוקות של העור בוויטמין סי וחומרים פעילים המופקים מגרגרי יער אורגניים.

אנו בחברת JELIXIR ממליצות לך לשמור על העור שלך מפני השמש ולשלב בשגרת הטיפוח שלך את המוצרים המובילים שלנו, המותאמים במיוחד עבורך ועבור הצרכים של העור שלך. לפרטים והזמנות, צרי קשר.

לחצי כאן לאבחון העור שלך play

מאמרים אחרונים

שינוי גודל גופנים
ניגודיות
× נציג מחכה לענות לכם