הצערת עור הפנים

זמן קריאה (2 דק') / תוכן מקודם.

אין ספק כי גם את מתעניינת בכל התחום של הצערת עור הפנים. אם גם את מעוניינת ליהנות מעור קורן ובריא יותר, למנוע את הופעתם של הקמטים ואף לטפל בכתמי הפיגמנטציה, כדאי לך להקפיד על אורח חיים בריא יותר. עור הפנים שלך תלוי במגוון רחב של גורמים שונים, כולל התזונה שלך, רמת החשיפה שלך לשמש וכמובן שגרת הטיפוח שלך. אנו בחברת JELIXIR נשמח לסייע לך לשמור על עור הפנים שלך ולגרום לו להיראות בריא, קורן וצעיר יותר. בזכות השימוש במוצרי הטיפוח שלנו בהתאמה אישית, תוכלי ליהנות מכל הצרכים של עור הפנים שלך ולשפר באופן משמעותי את בריאות העור. בזכות השימוש בקרם הבסיס שלנו בשילוב עם בוסטרים המותאמים אישית לסוג העור שלך, תוכלי ליהנות ממראה צעיר, זוהר ורענן יותר. 

טכניקות לניקוי העור

חברת JELIXIR מציעה את השלב הבא בטיפול
וטיפוח קוסמטי אישי –
אבחון פרסונלי, ייחודי ואינטימי של צרכי העור שלך ורקיחת קרם בהתאמה אישית לצרכיו.
קוסמטיקה בהתאמה אישית, ללא צורך לחפש חנייה, לקבוע תור או למצוא זמן פנוי לטיפול.
האבחון והטיפול נעשה בבית, בזמנך החופשי.

הצערת עור הפנים – טיפים שאת חייבת להכיר

היום ניתן למצוא לא מעט טיפים להצערת עור הפנים, כאשר בדרך כלל מתייחסים לטיפים הקשורים לשגרת הטיפוח שלך. חשוב לזכור כי העור שלך זקוק ללחות, במיוחד כאשר מדובר על מזג אוויר חם ויבש, המאפיין את הקיץ הישראלי. לכן על מנת לשמור על עור הפנים שלך גמיש ומתוח, יש צורך להעניק לו שכבה מספקת של לחות. מעבר לכך, חשוב לספק לו בוסטר לעור הפנים מתאים, שיעניק לו את כל החסרים שלו. ישנן נשים שיזדקקו לבוסטר אנטי אייג’ינג, על מנת להילחם בקמטי הזמן, בעוד שנשים אחרות יזדקקו לבוסטר שנלחם בכתמי הפיגמנטציה. חשוב להתאים את הבוסטר המתאים לעור הפנים שלך, על מנת ליהנות מהתוצאה האידיאלית ביותר. כמו כן, אסור לשכוח למרוח קרם הגנה בכל יציאה מהבית, מאחר וקרני השמש עלולות לגרום לנזקים בלתי הפיכים לעור הפנים שלך.

הצערת עור הפנים – סודות המקצוע שלא כל אחת מכירה

חשוב להדגיש כי עור הפנים שלך מושפע באופן ישיר מאיכות התזונה שאת צורכת ומאורח החיים שאת מנהלת. לכן על מנת ליהנות מעור פנים קורן וצעיר יותר, חשוב שתקפידי על כמות מספקת של שעות שינה, לצד תזונה מאוזנת המבוססת בעיקר על פירות וירקות טריים. כמו כן, חשוב ללמוד להפחית את כמות הלחצים והמתחים בחיי היומיום שלך, מאחר וגם הם תורמים למראה עור עייף ומבוגר יותר. בנוסף לכך, כדאי שתכירי את המכשיר הביתי למיצוק עור הפנים, אשר מסוגל לתרום המון לעור צעיר וקורן יותר. מכשיר זה מסוגל להחליף טיפול מקצועי אצל הקוסמטיקאית, מאחר והוא מאפשר להזין את העור ולהעניק לו ניקוי יסודי. מכשיר ה- ION שלנו פותח ביפן והוא יוכל לאפשר לך לשדרג את שגרת הטיפוח שלך. המכשיר מאפשר להחדיר לעור את כל החומרים הפעילים בתכשירי הטיפוח שלך, בצורה אופטימלית יותר.

אנו בחברת JELIXIR נשמח לסייע לך להגיע למרקם עור צעיר ובריא יותר, בזכות הוותק והניסיון שלנו בתחום. לקבלת ייעוץ מקצועי ופרטים נוספים, צרי קשר.

לחצי כאן לאבחון העור שלך play

מאמרים אחרונים

סל הקניות שלך 1 פריטים
  • סרום בוסטר לטיפול ואיזון עור שמן - Dune
    כמות:
    150
    remove

Subtotal: 150

צפייה בסל הקניותלהמשיך בקניהסיימתי, רוצה לשלם

שינוי גודל גופנים
ניגודיות
× נציג מחכה לענות לכם