קרם עיניים מומלץ

זמן קריאה (2 דק') / תוכן מקודם.

אין ספק כי קרם עיניים מומלץ יכול לחולל שינוי עצום במראה הכללי שלך. בטח גם את, כמו לא מעט נשים אחרות, סובלת מהתופעה המוכרת והידועה של הופעת קמטוטים באזור העיניים. יש לזכור כי מדובר על עור עדין ודק, המצריך לא מעט תשומת לב וטיפול מיוחד. מי שתבחר להתעלם מהאזור העדין המצוי מסביב לעיניים שלה, עלולה לסבול ממראה מבוגר ועייף יותר. כדאי לדעת כי בניגוד לעור הפנים, העור המצוי מסביב לעיניים עלול להתקמט מהר יותר ולסבול מכהויות ונפיחות. אם גם את סובלת מהתופעה, כדאי לך להתנסות באבחון שלנו, על מנת לבדוק מהו הטיפול המתאים ביותר עבור עור הפנים שלך.

אנו בחברת JELIXIR נשמח לאבחן את מצב העור שלך ולהתאים לך את המוצרים המתאימים ביותר עבורך. באמצעות שאלון און ליין, נוכל להבין מה מצב העור שלך מסביב לעיניים, ולהציע לך את הטיפול האידיאלי ביותר עבורך.

חברת JELIXIR מציעה את השלב הבא בטיפול
וטיפוח קוסמטי אישי – אבחון פרסונלי, ייחודי
ואינטימי של צרכי העור שלך ורקיחת קרם
בהתאמה אישית לצרכיו. קוסמטיקה בהתאמה
אישית, ללא צורך לחפש חנייה, לקבוע תור או
למצוא זמן פנוי לטיפול. האבחון והטיפול נעשה
בבית, בזמנך החופשי.

קרם עיניים/עניים מומלץ – כיצד לבחור נכון?

היום ניתן למצוא בשוק לא מעט סוגים שונים של קרם עיניים, אך החוכמה היא כמובן לבחור בקרם האידיאלי ביותר עבור העור שלך. כל חברות הטיפוח השונות, מציינות על גבי המוצרים שלהן את כל היתרונות הרבים של הקרמים שהן מייצרות. בדרך כלל, הקרם אמור להזין את העור העדין המצוי מסביב לעיניים, להפחית את הנפיחות, לצמצם ככל הניתן את הכהויות הנוצרות כתוצאה ממחסור בשעות שינה או פיגמנטציה וכדומה. חשוב כמובן לקרוא את הרכיבים של הקרם ולוודא כי אכן מדובר על קרם איכותי, המכיל רכיבים טבעיים ואורגניים. יש לזכור כי רוב חברות הקוסמטיקה משתמשות בלא מעט כימיקליים, אשר עלולים להזיק לעור הפנים שלך בטווח הרחוק. לכן החוכמה היא לבחור את הקרמים האיכותיים ביותר, המכילים רכיבים טבעיים בלבד.

קרם עיניים/עניים מומלץ שאת חייבת להכיר

כדאי לדעת כי קרם פנים איכותי, המבוסס על רכיבים טבעיים ואורגניים, יוכל לחולל פלאים לעור הפנים שלך ולעור העדין המצוי מסביב לעיניים. הקרמים שלנו הינם קרמי בסיס עשירים ומזינים, המותאמים במיוחד לשדרוג באמצעות הבוסטרים שלנו. באמצעות אבחון אישי ניתן להתאים לך את הבוסטר האידיאלי ביותר לעור הפנים שלך, כולל בוסטר המיועד במיוחד לאזור העיניים. בוסטר מסוג זה יוכל לרענן את מראה העור ולסייע בהפחתת קמטוטים ועיגולים כהים מתחת לעיניים. הבוסטר מיועד למעשה לשיקום האזור העדין המצוי מסביב לעיניים שלך, באמצעות 2 טיפות בלבד. הבוסטר שלנו מבוסס על רכיבים טבעיים ואורגניים, הוא מכיל שמנים צמחיים, פפטידים מזינים וחומצה היאלרונית ללחות מוגברת. 

אנו בחברת JELIXIR נשמח להתאים לך את הטיפול האידיאלי ביותר לאזור העדין מסביב לעיניים שלך. באמצעות שימוש בבוסטר שלנו תוכלי ליהנות מעור מוצק ומתוח יותר, המכיל פחות קמטים ופחות קמטוטים. באמצעות מרכיב הקפאין המצוי בבוסטר, תוכלי להיפטר מהעיגולים הכהים והנפיחות מתחת לעיניים. לקבלת מידע נוסף, צרי קשר.

לחצי כאן לאבחון העור שלך play

מאמרים אחרונים

סל הקניות שלך 1 פריטים
  • סרום בוסטר מרוכז לאנטי אייג'ינג - Bloom
    כמות:
    150
    remove

Subtotal: 150

צפייה בסל הקניותלהמשיך בקניהסיימתי, רוצה לשלם

שינוי גודל גופנים
ניגודיות
× נציג מחכה לענות לכם