מכשיר ביתי להרמת העור – ION

הקוסמטיקאית הפרטית שלך

מהפכה בעולם הקוסמטיקה – במיוחד בימים כאלה לא תמיד אפשר ללכת לקוסמטיקאית והימים מאוד עמוסים ברור לנו שהזמן שלך שווה הרבה מאוד, אנחנו מציעות לך פתרון מושלם- מכשיר מהפכני עם טכנולוגיות מהתקדמות בעולם לניקוי הזנה הרגעה מתיחה ומיצוק העור ואת כל הפינוק הזה תוכלי לקבל אצלך בבית מבלי לבזבז זמן יקר אצל הקוסמטיקאית.

והכי חשוב התוצאות מדברות בעד עצמן !!!!

מכשיר ביתי להרמת העור – ION הוא מכשיר ביתי לטיפוח עור הפנים מבית JELIXIR. הוא מסייע בשגרת היופי היומיומית ועוזר להחדיר בצורה אופטימלית את כל החומרים הפעילים של הקרמים והסרומים שלך.

מכשיר ביתי להרמת העור המבוסס על טכנולוגיה יפנית מתקדמת  להזנה, ניקוי עמוק, עיסוי והרמת העור, מתיחה והרגעה.

מכשיר להזנת העור מציע שישה מצבים שונים שלכל אחד מהם יש השפעה ייחודית משלו. אנחנו לא רוצות להשוויץ, אבל שילוב של טיפול ביתי ב ION יחד עם קרם ובוסטר לפנים שהותאמו אישית מבית JELIXIR מבטיח תוצאות אידיאליות. תתכונני לרגע ה”וואו” מול הראי ותחזרי אלינו.

מכשיר ביתי להרמת העור

C- Clean

1

הכיף שלך מתחיל בנקיון.
מצב של נקיון יסודי ועמוק לעור הפנים – בדיוק כמו שאת אוהבת.
איך זה עובד?
טכנולוגית ION – מכשיר ביתי להרמת העור – משדרת יונים עם מטען חיובי לעור הפנים שלך, ככה היא בעצם פותחת את הנקבוביות וסופחת את הפסולת והפרשות השומן. כל זה בשילוב של רטט עדין ונעים שנותן תחושה של כיף נקיון ורעננות.

N- Nourishing

2

עכשיו כשעור הפנים שלך נקי ורענן מומלץ להזין את העור שלך עם הקרם והסרום שהותאמו לך.
כשאת מורחת את הקרם או הסרום שלך, חלק נשאר על הידיים, חלק לא מצליח לחדור לעור, והרבה מהחומרים הפעילים מתבזבזים ולכן ברוב המקרים את לא רואה תוצאות.
בדיוק בשביל זה יש למכשיר להזנת העור, טכנולוגיית ENI – (אלקטרופורציה) שמסייעת להחדיר את החומרים הפעילים לתוך השכבות העמוקות של העור ע”י מיקרו-פולסים מבוקרים יחד עם חימום נעים ועדין שמאפשר לחומרים הפעילים לחדור אל שכבות העור ומאיץ את פעילותם הטבעית, ככה הטיפול הרבה יותר אפקטיבי ואת מקבלת תוצאות מקסימליות.

L- Lifting

3

הגיע הזמן לעשות ספורט EMS – אימון שרירי הפנים.
מצב זה מותח ומרים את עור הפנים שלך ע”י כיווץ שרירי הפנים באמצעות תדרים המותאמים לעור הפנים והצוואר,
מכשיר ביתי להרמת העור אשר מאמן את שרירי הפנים שלך ממש כמו בחדר כושר ומשפר את זרימת הדם פעולה זו משפרת את הגמישות והמיצוק של העור והוא מקבל מראה צעיר ורענן.
בשימוש מתמשך ניתן לראות תוצאות של ממש!

P- Photon

4

פה את מתקדמת לטכנולוגיה שפותחה ע”י NASA .

במצב זה יופיעו אורות לד – כחול אדום לסרוגין, חייבת לנסות!
שימוש בלד האדום- מסייע לך במיצוק העור ובהפחתת הקמטים, במצב זה האור חודר לשכבת העור הפנימית ויחד עם תחושת החימום הוא מגביר פעילות תאית של העור,משפר את זרימת הדם ומעודד יצור של קולגן.
שימוש בלד כחול-  זה מצב אנטיבקטריאלי, שמאזן את רמת ה PH בעור, ומצר נקבוביות. שימוש בלד הכחול מיועד לטיפול בפצעונים, אקנה, התאוששות ושיקום העור.
לפעולה זאת יש השפעה מרגיעה ומעניקה תחושה של עור בריא וחלק.

M- Massage

5

אחרי כל הפעילות, אין כמו להרגע עם מסאז’ מפנק.
במצב זה את פשוט מפנקת את העור שלך עם מסאז’ בטכנולוגיית לד אדום המשולבת רטט עדין וחימום, פעולה זאת מרגיעה את העור ויוצרת אפקט עיסוי נעים. ההרגשה שאת מקבלת היא של טיפול ספא מקצועי בבית עם עור חמים, נעים, נקי ורגוע המאפשר קליטת חומרים בצורה אופטמלית ומסייע במיצוק העור.

S- Soothing

6

ולסיום – עוד שלב מפנק שמשלים לך את הטיפול והחוויה.
מצב זה נקרא הרגעה משום שאת מרגיעה את העור שלך ע”י טכנולוגיית לד כחול המשולבת עם רטט וחימום, המגנה על העור שלך מפני אקנה,פצעונים ופגמים. הלד הכחול מאפשר לך להרגיע את מוקדי הכאב ומסייע לך לחדש את שכבות ההגנה הבסיסיות והטבעיות של עור הפנים כשהוא מוזן בקרם מותאם אישית.
עכשיו העור שלך מרגיש קטיפתי, בריא ורענן וכל זאת בזכות טיפול ביתי קצר ומהנה שתמיד זמין לך!

₪1,799 ₪1,499

מידע נוסף שכדאי לך לדעת

ION הוא מכשיר ביתי וקומפקטי מבית JELIXIR שמסייע בשגרת היופי היומיומית ועוזר להחדרת החומרים הפעילים של הקומפלקס האישי שלך לתוך העור. המכשיר מבוסס על טכנולוגיה יפנית והוא מיועד להזנה, ניקוי עמוק, עיסוי והרמת העור, מתיחה והרגעה. הוא פועל בשישה מצבים שונים שלכל אחד מהם השפעה ייחודית משלו. שילוב טיפול ביתי ב ION יחד עם קרם ובוסטר שהותאמו אישית מבית JELIXIR מבטיח תוצאות אידיאליות.

background Layer 1
טכנולוגיית LED

לד אדום למיצוק העור והפחתת קמטים

לד כחול אנטיבקטריאלי לטיפול ושיקום העור

background Layer 1
טכנולוגיית ION

נקיון יסודי ועמוק לעור הפנים

background Layer 1
גלי קול אולטראסונים

טשטוש קמטים ופגמים בעור

אחריות לשנה

אחריות ל12 חודשים

background Layer 1
טבנולוגיית EMS

אימון שרירי הפנים ליצירת מראה הדוק ומתוח

background Layer 1
טכנולוגיית ENI

טכנולוגייה המאפשרת לחומרים להספג בעור בצורה מיטבית.

השאירי פרטים ונדאג לחזור אלייך




    ₪1,799₪1,499

    No products in the cart.
    שינוי גודל גופנים
    ניגודיות
    × נציג מחכה לענות לכם