רכיבים שאת רוצה שיהיו על הפנים שלך :)

8 רכיבים לעור מושלם

רכיבים שאת חייבת שיהיו בשגרת הטיפוח שלך

אנחנו תמיד מחפשות את כל מה שחדש בעולם הקוסמטיקה והטיפוח,
חשוב לנו להשאר מעודכנות ולא לפספס חלילה את המרכיב הבא שישנה לנו לחלוטין את עור הפנים
מה שאנחנו צריכות להפנים -הכול נמצא לנו ממש מתחת לאף.
במרדף האינסופי אחרי המרכיבים הכי טובים לעור הפנים שלנו – עשינו קצת סדר במרכיבים שהכי כדאי לך שיהיו בתוך שגרת הטיפוח שלך.

 ארבוטין

1

הארבוטין נגזר מהעלים של שיחי דומדמניות, חמוציות, תות , אוכמניות, ואגסים. יש לו תכונות של מעכב מלנין והוא נחשב למרכיב שגורם לעור להיראות נקי וטהור. מחקרים מראים ששימוש בארבוטין יעיל למניעת היווצרות כתמי פיגמנטציה על העור ולהבהרה של העור .

קפאין

2

אנחנו בדרך כלל אוהבות לשתות אותו על הבוקר (ועוד כמה פעמים במהלך היום…) ועכשיו מסתבר שהוא עושה עוד המון דברים. יכולת הקפאין נבדקה בתכשירים לעיניים למטרת הקלה בתסמיני נפיחויות ושקיות, והוכח שהקפאין מפחית נפיחויות ע”י סיוע לניקוז נוזלים מהחלל הבין-תאי, ובנוסף – מעורר יצור של חומצה היאלרונית ושאר ויטמינים המצויים בעור פנינו.

גוטו קולה

3

צמח מרפא שמקורו מהודו ומרכז אסיה, בעל תכונות רפואיות רבות, נלחם בתהליכי ההזדקנות, ואפילו נחשב למאריך חיים. יש לו תכונות אנטי בקטריאליות, והוא מעודד ייצור של קולגן וקרטין המזרזים ריפוי פצעים. הוא נוגד חמצון, נוגד אלרגיה, מאחה צלקות וכוויות והוא משמש להרגעת העור.

שמן המפ

4

שמן המפ נחשב למזון על. הוא מעשיר את העור בחומצות שומן חיוניות (“שומן טוב”) כמו אומגה 6 ואומגה 3, חומצות אלפא לינולניות וגמא לינולניות,  ומכיל גם כמות עצומה של אנטי-אוקסידנטים שמסייעים בהחלמה של צלקות, פצעי אקנה, יובש וסדקים בעור ויוצרים שכבת הגנה טבעית ששומרת על העור.

סברס

5

הסברס נחשב למזון על.  כמות הויטמין אי שנמצאת בסברס גבוהה מכל שמן צמחי אחר (פי 3 משמן ארגן).  הוא מפחית קמטוטים, מהדק נקבוביות, ומעודד ייצור קולגן חדש, מסייע במניעת היווצרות קמטים מוקדמים, משחזר את גמישות העור, מבהיר עיגולים כהים מתחת לעיניים, מרגיע אדמומיות, מסייע בהקלה על כוויות שמש ומבהיר את העור.

מלפפון

6

הירק שתמיד יש במקרר , הוא בריא, מזין וטעים והוא ממש טוב לעור הפנים.
המלפפון הוא ממש כמו בית מרקחת שלם של מינרלים – אשלגן, גופרית, ברזל ,מגנזיום, סידן ומגוון של B1,B2,B3,B5,B6ויטמינים –

המלפפון הוא נוגד חמצון חשוב להגנה וחיזוק ומכיל גם כמות גדולה של מים זמינים עם לחות עשירה  שמחלחלת לעור ומחייה את התאים, והופכת את העור לזוהר, ומלא חיוניות.

רימון

7

הרימון עוזר לשמירה על גמישות העור ומשמש כנוגד חמצון. הוא עשיר מאוד בויטמין אי , חומצה פולית, ברזל ועוד המון מינרלים. הוא מחדש תאי עור, מעודד יצירת קולגן, שומר על אספקת דם תקינה ומסייע להבהרת כתמים. השימוש בשמן רימונים עוזר לחיזוק שכבת העור החיצונית (אפידרמיס) ומגן על העור מפני נזקים סביבתיים.

קמומיל

8

הקמומיל הוא  צמח בר, שמכיל חומרים שנלחמים נגד הזדקנות העור.

הוא אנטיבקטראילי, אנטי פטרייתי, אנטי דלקתי ומחטא, ובנוסף הוא נחשב להיפואלרגני ביכולתו לנטרל גירויים בעור, ומופלא להרגעת עור מגורה.

9

לסיכום– לכל אחת מאיתנו יש עור שונה עם צרכים שונים, לכולנו כדאי להקפיד על שגרת טיפוח פנים יומית המשלבת כמה שיותר רכיבים בריאים, תמצאי את הרכיבים שטובים לך ועוזרים לעור שלך להראות בריא וקורן.

מידע שרצינו לחלוק

הבוסטרים והקרם מכילים בתוכם רכיבים אורגניים, לא נוסו על בלי חיים, לא מכילים רכיבים מן החי, ללא פאראבנים, ללא סולפטים, ללא שמן
מינרלי, והם מיוצרים בישראל, תוצרת כחול לבן. כל הקרמים והפורמולות בפיקוח ובאישור משרד הבריאות. להשלמת ושדרוג הטיפול, אנו
מציעים את מכשיר ה ION, מכשיר לשימוש ביתי המבוסס טכנולוגיה יפנית מהמתקדמות בעולם. המכשיר, בעל שישה מצבי הפעלה, פועל
להענקת תוצאות מרביות ומיטיביות ומצבי רטט שונים המסייעים להחדרת הרכיבים הפעילים לתור העור. התוצאה היא מראה זוהר, בוהק, צעיר ורענן.

לא נוסה על בעלי חיים

אנו מצהירים שאיננו עורכים ניסויים בבעלי חיים
וכל הספקים שאיתם אנו עובדים מחוייבים לקוד האתי שלנו.

ללא פארבנים

כל המוצרים הם ללא פרבנים, ללא SLS, ללא שמנים מינרלים,
פטרוכימיקלים מזיקים או תוצרי נפט

מכיל רכיבים אורגניים

הקרמים שלנו מכילים שמני הזנה ואנטי אייג’ינג
פעילים ממקור צמחי

מיוצר בישראל

כל המוצרים שלנו מיוצרים בישראל
ובפיקוח משרד הבריאות

התאמה אישית

לורם איפסום דולור סיט אמט,
ליאמום בלינך רוגצה. לפמעט מוסן מנת.

באישור משרד הבריאות

לורם איפסום דולור סיט אמט,
ליאמום בלינך רוגצה. לפמעט מוסן מנת.

No products in the cart.
שינוי גודל גופנים
ניגודיות
× נציג מחכה לענות לכם