חמישה צעדים קלים לשמירה על עור הפנים שלך

זמן קריאה (2 דק') / תוכן מקודם.

הזמנת את אחד מהקרמים שלנו? מעולה. צעד ראשון ואלגנטי בדרך לעור פנים נפלא. אבל עד שהקרם יגיע אלייך הביתה, הנה עוד חמישה צעדים פשוטים אך אפקטיבים שאפשר להתחיל לעשות כבר עכשיו ועור הפנים שלך יודה לך.

טיפוח רמה אחת מעל

חברת JELIXIR מציעה את השלב הבא בטיפול
וטיפוח קוסמטי אישי – אבחון פרסונלי, ייחודי
ואינטימי של צרכי העור שלך ורקיחת קרם
בהתאמה אישית לצרכיו. קוסמטיקה בהתאמה
אישית, ללא צורך לחפש חנייה, לקבוע תור או
למצוא זמן פנוי לטיפול. האבחון והטיפול נעשה
בבית, בזמנך החופשי.

1.סגלי שגרת ניקיון –

עור נקי הוא עור מטופח ומבריק. הקפידי לשטוף את הפנים כל בוקר ולפני השינה עם תכשיר ייעודי ולהקפיד במיוחד לנקות בעדינות את איפור העיניים באמצעות מקלות או צמר גפן רך. מומלץ לשטוף את הפנים במים חמימים ולא מים רותחים שמסירים את שכבת השומן הטבעית של העור וכך מעודדים יצירת פצעונים ופצעים. לאחר השטיפה יש לייבש את הפנים באמצעות מגבת נפרדת לאזור הפנים ובטפיחות קלות, על מנת לא למתוח או לשרוט את העור שלא לצורך.

 

2.אל תלכי לישון עם איפור –

גם אם נרדמת על הספה, גם אם העייפות הכריעה, אל תלכי לישון עם איפור על הפנים! אנחנו מדגישות שוב: לא לישון עם איפור על הפנים! האיפור מכיל חלקיקים מיקרוסקופיים החודרים לשכבת העור ומעודדים יצירת בקטריות וחיידקים. הלילה הוא זמן התחדשות העור, הקולגן עושה את פעולתו הטבעית והעור מתאושש מהחשיפה לשמש ולזיהומי אוויר שעברו עליו במשך היום. תני לו לעשות את זה והסירי את שכבת האיפור השומנית שחוסמת את הקולטנים שעליו.

 

3.תתפנקי בציפיות משי –

הדרך הנעימה ביותר להשיג עור חלק ונעים בבוקר וגם להרגיש קצת כמו נסיכה. ציפיות המשי מאפשרות לך לנוח על מצע רק וחלק, מפנקות את עור הפנים ומצמצמות את החיכוך של עורך עם סיבי בד מיקרוסקופיים שעלולים לשרוט או לפגוע בו. את הציפיות החליפי לעיתים קרובות כדי למנוע היווצרות של מושבות חיידקים.

 

4.תבדקי מה בצלחת –

שוקולד זה החיים. בורקס הוא אהבת אמת, אבל אל תשכחי שלתזונה יש השפעה קריטית על מראה העור. אם את רוצה עור רענן וצעיר, את צריכה להזין אותו מבפנים. מומלץ לאכול דגים כמו מקרל, סרטידים וסלומון, ביצים, בטטה, ברוקולי, תרד, גזר, ומוצרים המכילים ויטמין E  כמו גרעיני חמנייה, ירקות ירוקים ואגוזים.

 

5.אל תגעי בפנים –

על פי מחקרים שונים אנחנו נוגעים בפנים, בהיסח הדעת, כשלושים פעמים בשעה (!). כל נגיעה כזו מעבירה אלפי חיידקים אל שטח הפנים הרגיש ומעודדת יצירת פצעונים ופצעים. הקפידי על שטיפת ידיים וניקיון שבשגרה, המנעי מנגיעה בפנים ונקי היטב משטחים כמסכי סלולר וטאבלטים.

לחצי כאן לאבחון העור שלך play

מאמרים אחרונים

No products in the cart.
שינוי גודל גופנים
ניגודיות
× נציג מחכה לענות לכם