מה שמים קודם קרם פנים או סרום

זמן קריאה (2 דק') / תוכן מקודם.

בעולם שגרות הטיפוח, סדר היישום יכול להיות חשוב לא פחות מהמוצרים עצמם. פוסט זה בבלוג בוחן את הוויכוח מה שמים קודם קרם פנים או סרום, תוך דיון על המטרה של כל מוצר וכיצד הם מתקשרים עם העור. הוא מספק עצות מומחים והנמקות מדעיות כדי להגיע לסדר היישום המועיל ביותר.

הבנת העור שלך: מה הוא באמת צריך?

כשמדובר בטיפוח העור, חשוב להבין את הצרכים של העור שלך לפני שמחליטים על סדר היישום של מוצרים כמו קרם פנים וסרום. העור של כל אדם הוא ייחודי, ומה שעובד עבור אדם אחד לא בהכרח יעבוד עבור אחר. הקדשת זמן להערכת הצרכים הספציפיים של העור שלך יכולה לעזור לך לקבל החלטה מושכלת מה שמים קודם קרם פנים או סרום.

בראש ובראשונה, קחו בחשבון את סוג העור שלכן. האם הוא שומני, יבש, משולב או רגיש? לסוגי עור שונים יש דרישות שונות, וזה יכול להשפיע על סדר היישום. לדוגמה, אם יש לך עור יבש, ייתכן שתרצי לתת עדיפות לקרם פנים עשיר כדי לספק לחות נחוצה. מצד שני, אם יש לך עור שמן, תחילה שימוש בסרום קל יכול לעזור להתמודד עם חששות ספציפיים כמו ייצור עודף חלב או אקנה.

בנוסף, צריך לשקול את החששות שאת רוצה למקד. האם את מחפשת לטפל בסימני הזדקנות, היפרפיגמנטציה או קהות? סרומים מנוסחים לעתים קרובות עם חומרים פעילים מרוכזים המכוונים לבעיות עור ספציפיות. אם יש לך חששות ספציפיים שאת רוצה להתמודד איתם, מריחת סרום תחילה יכולה לאפשר למרכיבים החזקים הללו לחדור עמוק יותר לתוך העור ולהפעיל את הקסם שלהם.

יתר על כן, קחי בחשבון את העקביות של המוצרים שבהם את משתמש. בדרך כלל, לסרום יש עקביות דקה יותר בהשוואה לקרמי פנים, שהם בדרך כלל עבים ומרככים יותר. אם תמרחי קרם פנים סמיך לפני סרום, הסרום עלול להתקשה לחדור דרך הקרם ולהגיע לשכבות העמוקות של העור שלך. במקרה זה, ייתכן שיהיה יעיל יותר למרוח תחילה את הסרום הדק יותר, ולאפשר לו להיספג במלואו לפני מריחת קרם הפנים.


סרומים של גלקסיר

סרום: שיקוי הכוח?

סרומים זוכים לעתים קרובות לשבחים כשיקויים מלאי כוח, ומסיבה טובה. פורמולציות קלות משקל ומרוכזות במיוחד נועדו לספק מנה חזקה של חומרים פעילים ישירות לעור. להלן שלוש סיבות מרכזיות לכך שסרומים נחשבים לתוספות כה חשובות לשגרת טיפוח העור:

  • 1. פורמולות מרוכזות:
    סרומים מנוסחים עם ריכוזים גבוהים של חומרים פעילים, כגון נוגדי חמצון, חומצה היאלורונית, פפטידים וויטמינים. מרכיבים אלו נבחרים בקפידה בשל היתרונות הספציפיים שלהם, בין אם זה הבהרה, לחות, מיצוק או טיפול בסימני הזדקנות. הריכוז הגבוה מבטיח שהמרכיבים הפעילים יכולים לחדור לעומק העור, ולספק יתרונות ממוקדים ביעילות רבה יותר ממוצרי טיפוח אחרים.

  • 2. פתרונות ממוקדים:
    אחד היתרונות העיקריים של סרומים הוא היכולת שלהם לתת מענה לבעיות ספציפיות לטיפול בעור. בין אם אתם מתמודדים עם קמטים עדינים, גוון עור לא אחיד או יובש, סביר להניח שיש סרום שנועד לכוון לבעיות הספציפיות הללו. על ידי שילוב סרום בשגרת הטיפוח שלך, תוכל להתאים אישית את הגישה שלך ולהתמודד חזיתית עם החששות הייחודיים שלך.

  • 3. קל משקל וספיגה מהירה:
    סרומים הם בדרך כלל קלילים ובעלי עקביות מימית או דמוית ג’ל. מרקם זה מאפשר להם להיספג במהירות בעור, מה שהופך אותם לאידיאליים לשכבות עם מוצרים אחרים. בניגוד לקרמים או קרמים כבדים יותר, סרומים אינם משאירים תחושה שמנונית או כבדה על העור. אופי קל משקל זה הופך את הסרום גם למתאימים לכל סוגי העור, כולל עור שמן או נוטה לאקנה, מכיוון שהם לא יסתימו נקבוביות או יתרמו לייצור שמן.

 

קרם פנים: יותר מסתם קרם לחות?

כשזה מגיע לטיפוח העור, קרמים לפנים נתפסים לעתים קרובות כקרמי הלחות המומלצים. עם זאת, הם מציעים יותר מסתם הידרציה. להלן שלוש סיבות עיקריות מדוע קרמי פנים הם יותר מסתם קרמי לחות:

  • 1. לחות והגנה על מחסומים:
    אחד התפקידים העיקריים של קרמי הפנים הוא לספק לחות לעור. הם מכילים מרכיבים כמו חומרי לחות, מרככים וחומרים שפועלים יחד כדי לנעול לחות ולמנוע איבוד מים מהעור. זה עוזר לשמור על העור שמנמן, חלק וגמיש. בנוסף, קרמים לפנים עוזרים גם לחזק את המחסום הטבעי של העור, ומגנים עליו מפני גורמים סביבתיים כמו זיהום ותנאי מזג אוויר קשים.

  • 2. מרכיבי הזנה:
    קרמים לפנים מנוסחים לרוב עם מגוון מרכיבי הזנה המציעים יתרונות נוספים לעור. מרכיבים אלה יכולים לכלול נוגדי חמצון כמו ויטמין C ו-E, המסייעים לנטרל רדיקלים חופשיים ולהגן על העור מפני מתח חמצוני. מרכיבים מועילים אחרים כמו פפטידים, סרמידים ותרכובות מעודדות קולגן יכולים לעזור לשפר את גמישות העור, המוצקות והמרקם הכללי.

  • 3. טיפולים ממוקדים:
    קרמים רבים לפנים חורגים מעבר ללחות בסיסית ומציעים טיפולים ממוקדים לבעיות עור ספציפיות. לדוגמה, ישנם קרמים לפנים המיועדים להפחתת הופעת קמטים עדינים וקמטים, דהיית כתמים כהים והיפרפיגמנטציה, או להרגיע ולהרגיע עור רגיש או מגורה. פורמולות מיוחדות אלו מכילות ריכוז גבוה יותר של מרכיבים פעילים הפועלים לטיפול בדאגות הספציפיות הללו, מה שהופך את קרמי הפנים לאופציה רב-תכליתית למתן מענה לצרכי טיפוח מרובים.

 


קרמים של גלקסיר

“אז, מה פסק הדין הסופי? קודם סרום או קרם פנים?”

בכל הנוגע לסדר המריחה, לעיתים קרובות יש בלבול אם למרוח קודם סרום או קרם פנים. למרות שאין כלל קשיח ומהיר, הנה כמה שיקולים שיעזרו לך לקבל החלטה מושכלת:

  • 1. עקביות ומרקם:
    גורם אחד שיש לקחת בחשבון הוא העקביות והמרקם של המוצרים. סרומים הם בדרך כלל קלי משקל ובעלי עקביות דקה יותר, המאפשרת להם לחדור לעור ביתר קלות. מצד שני, קרמי הפנים עבים יותר ועשירים יותר במרקם, שנועדו לספק שכבת הגנה על העור. מבחינת ספיגה, אולי יעיל יותר למרוח את הסרום קודם כדי לאפשר לו לחדור לעומק העור, ולאחר מכן את קרם הפנים לאטום הלחות.

  • 2. חומרים פעילים:
    היבט נוסף שיש לקחת בחשבון הוא החומרים הפעילים גם בסרום וגם בקרם הפנים. סרומים מכילים לרוב ריכוז גבוה יותר של חומרים פעילים, כגון נוגדי חמצון, פפטידים או חומצה היאלורונית. מריחת הסרום תחילה מאפשרת למרכיבים החזקים הללו לחדור ישירות לעור ולספק יתרונות ממוקדים. קרמים לפנים, לעומת זאת, עשויים להכיל מרכיבים משלימים הפועלים בסינרגיה עם הסרום כדי להגביר את השפעותיו. על ידי מריחת קרם הפנים לאחר הסרום, ניתן ליצור מחסום המסייע לנעול את החומרים הפעילים ולמקסם את היתרונות שלהם.

  • 3. העדפה אישית וצרכי העור:
    בסופו של דבר, ההחלטה אם למרוח קודם סרום או קרם פנים עשויה להסתכם בהעדפה אישית ובצרכים הספציפיים של העור שלך. יש אנשים שמוצאים שמריחת הסרום תחילה מאפשרת להם לחוות את מלוא היתרונות של החומרים הפעילים שלו, בעוד שאחרים מעדיפים למרוח קודם את קרם הפנים לתחושת לחות יותר. חשוב להקשיב לעור שלך ולבחון כיצד הוא מגיב לשיטות מריחה שונות. ניסוי ומציאת הסדר המתאים ביותר עבורך הוא המפתח.
קרם פנים

לאחר הבנת המטרה וההרכב של קרם הפנים והסרום גם יחד, ברור שיש למרוח קודם סרום. המולקולות הקטנות יותר שלו חודרות לעומק העור, ומספקות ריכוז גבוה מאוד של חומרים פעילים. לאחר מכן, קרם הפנים נועל את הסרום מתחתיו, מספק לחות ויוצר מחסום הגנה. סדר יישום זה משפר את היעילות של שני המוצרים, ומספק תוצאות טיפוח אופטימליות.

לחצי כאן לאבחון העור שלך play

מאמרים אחרונים

No products in the cart.
שינוי גודל גופנים
ניגודיות
× נציג מחכה לענות לכם