מה ההבדל בין סרום לקרם

זמן קריאה (2 דק') / תוכן מקודם.

פוסט זה בבלוג נועד להפיג את הבלבול על מה ההבדל בין סרום לקרם, שני מוצרי טיפוח שנראים לרוב דומים אך משרתים מטרות שונות. אנו מתעמקים במאפיינים הייחודיים שלהם, תפקידיהם בטיפוח העור וכיצד הם משלימים זה את זה.

1. ‘סרום לעומת קרם: מה ההבדל?’

כשזה מגיע לטיפוח העור, ניווט בין שלל המוצרים יכול להיות מכריע. ההבדל בין סרום לקרם ? שני מונחים נפוצים שאתה נתקל בהם לעתים קרובות הם סרומים וקרמים. בעוד ששניהם מרכיבים חיוניים בשגרת טיפוח העור, הם משרתים מטרות שונות ויש להם ניסוחים שונים.

סרום הוא נוזל קל משקל ונספג במהירות המכיל ריכוז גבוה של חומרים פעילים. המטרה העיקרית שלו היא לספק מרכיבים חזקים לעומק העור. סרומים הם בדרך כלל על בסיס מים ומנוסחים עם מולקולות קטנות יותר, מה שמאפשר להם לחדור לעור בצורה יעילה יותר. הם מרוכזים מאוד ומכוונים לבעיות עור ספציפיות, כגון קווים עדינים, כתמים כהים או מרקם לא אחיד. סרומים מיושמים בדרך כלל לאחר ניקוי וחיטוב, אך לפני מתן הלחות, מה שמאפשר למרכיבים הפעילים לחדור לעומק העור ולטפל בבעיות ספציפיות.

מצד שני, הקרמים עבים יותר, עשירים יותר ומרככים יותר במרקם. הם מנוסחים כדי לספק לחות ולנעול לחות על השכבה החיצונית ביותר של העור. קרמים מכילים לרוב שילוב של מים ושמן, מה שהופך אותם לסתום יותר ומתאימים לסוגי עור יבשים או מיובשים. בניגוד לסרום, קרמים בדרך כלל אינם מרוכזים במרכיבים פעילים. במקום זאת, הם מתמקדים במתן לחות והזנה לאורך זמן לעור. קרמים הם בדרך כלל השלב האחרון בשגרת טיפוח העור, הפועלים כמחסום הגנה לאיטום בסרום ובמוצרים אחרים שיושמו קודם לכן.


1.  מגוון מוצרי טיפוח סרום וקרם מבית JELIXIR.

2. ‘פתיחת הכוח של סרומים: מה מייחד אותם?’

סרומים נחשבים לעתים קרובות כמרכז הכוח של כל שגרת טיפוח עור, ומסיבה טובה. הניסוח הייחודי שלהם מאפשר יעילות מרבית בהתמקדות בבעיות עור ספציפיות. גורם מפתח אחד שמייחד את הסרום הוא הריכוז הגבוה של החומרים הפעילים שלהם. מרכיבים אלה, כגון ויטמינים, נוגדי חמצון ופפטידים, נבחרים בקפידה בשל תכונותיהם החזקות ויכולתם לטפל בבעיות עור ספציפיות.

מאפיין נוסף של סרומים הוא המרקם הקל והנספג במהירות. בניגוד לקרמים, לסרום יש מולקולות קטנות יותר שיכולות לחדור לעור עמוק יותר. המשמעות היא שהמרכיבים הפעילים בסרום יכולים להגיע לשכבות התחתונות של העור, שם יכולה להיות להם השפעה משמעותית יותר על בריאות העור ומראהו. חדירה עמוקה זו מאפשרת לסרום לעבוד ברמה התאית, מקדם ייצור קולגן, מבהיר את גוון העור ושיפור מרקם העור הכללי.

יתר על כן, סרומים מנוסחים לעתים קרובות בגישה ממוקדת. המשמעות היא שהם נועדו לתת מענה לדאגות ספציפיות, כגון קמטים, היפרפיגמנטציה או אקנה. על ידי התמקדות בנושא מסוים, סרום יכול לספק מינונים מרוכזים של המרכיבים הדרושים כדי להתמודד עם הבעיה חזיתית. גישה ממוקדת זו הופכת את הסרום לתוספת מצוינת לכל שגרת טיפוח, מכיוון שהם יכולים לספק טיפול מיוחד לצרכי העור האישיים.

בנוסף, ניתן להתאים סרומים כך שיתאימו לסוגי עור ובעיות שונות. בין אם יש לך עור שמן, יבש או רגיש, יש ניסוח סרום זמין כדי לתת מענה לצרכים הספציפיים שלך. מסרום לחות לעור יבש ועד לסרום שליטה בשומן לעור שמן, הרבגוניות של הסרום מאפשרת גישה מותאמת לטיפוח העור.

3. ‘תפקיד הקרמים בטיפוח העור: יותר מסתם לחות?’

בעוד שסרומים גונבים את אור הזרקורים בדיונים בנושא טיפוח העור, לקרמים יש תפקיד חיוני בשמירה על עור בריא ולחות. לעתים קרובות טועים בקרמים בתור קרמי לחות בלבד, אבל הם מציעים הרבה יותר מסתם לחות. הקרמים הם בדרך כלל עבים יותר בהשוואה לסרומים, ומספקים מחסום הגנה שנועל את הלחות ומונע איבוד מים מהעור. זה עושה אותם מועילים במיוחד עבור אנשים עם עור יבש או מיובש.

בנוסף לתכונות הלחות שלהם, הקרמים מכילים גם מגוון מרכיבי הזנה. מרכיבים אלה יכולים לכלול נוגדי חמצון, ויטמינים ותמציות בוטניות המסייעות לחידוש העור ולהצערתו. לקרמים יש לרוב ניסוח מקיף יותר, המכוון לבעיות עור מרובות בו זמנית. הם יכולים לטפל בבעיות כמו קווים עדינים, גוון עור לא אחיד וקהות, תוך שהם מספקים את הלחות הדרושה.

קרמים מציעים גם תחושה מרגיעה ומנחמת לעור. המרקם העבה יותר שלהם מספק תחושת הזנה והגנה, מה שהופך אותם למתאימים במיוחד לאנשים עם עור רגיש או מגורה. קרמים יכולים לעזור להרגיע אדמומיות, להפחית דלקת ולהחזיר את האיזון הטבעי של העור.

יתר על כן, קרמים הם בחירה מצוינת לשגרת טיפוח העור היומיומית, מכיוון שהם יכולים לשמש בסיס להנחת איפור. המרקם הכבד מעט יותר שלהם יוצר קנבס חלק לבסיס ולמוצרי קוסמטיקה אחרים, המאפשר הדבקה ואריכות ימים טובים יותר. זה הופך את הקרמים לא רק לחיוניים לטיפוח העור אלא גם לתוספת מעשית לשגרת היופי שלך.


3. קרם פנים

4. ‘כיצד להשתמש ביעילות בסרום וקרם ביחד?’

כדי למקסם את היתרונות של סרומים וקרמים, חיוני להבין כיצד להשתמש בהם ביעילות יחד בשגרת הטיפוח שלך. על ידי ביצוע מספר שלבים פשוטים, אתה יכול להבטיח שאתה מפיק את המרב מהמוצרים החזקים האלה.

  • 1. ניקוי וגוון:
    לפני מריחת מוצרי טיפוח כלשהם, התחל עם קנבס נקי. השתמש בתכשיר ניקוי עדין כדי להסיר לכלוך, שמן ולכלוכים מהעור שלך. עקוב אחריו עם טונר כדי לאזן מחדש את רמת ה-pH ולהכין את העור שלך לספיגה טובה יותר של הסרום והקרם.
  • 2. יש למרוח תחילה את הסרום:
    הסרומים הם קלי משקל ובעלי מולקולות קטנות יותר, מה שמאפשר להם לחדור עמוק יותר לתוך העור. מרחו כמה טיפות של סרום על קצות האצבעות והצמידו אותו בעדינות לתוך העור, תוך התמקדות באזורים מדאיגים. אפשר לסרום להיספג במלואו לפני שתמשיך לשלב הבא.
  • 3. אוטמים אותו בקרם:
    לאחר שהסרום נספג, הגיע הזמן לנעול את כל הטוב בקרם. קח כמות קטנה של קרם וחמם אותה בין קצות האצבעות. עסו אותו בעדינות לתוך העור בעזרת תנועות כלפי מעלה. הקרם יעזור ליצור מחסום הגנה, איטום בסרום ומספק לחות לאורך זמן.
  • 4. התאמה אישית ליום וללילה:
    שקול להתאים את בחירת הסרום והקרם שלך בהתאם לצרכי טיפוח העור שלך במהלך היום ובלילה. לשעות היום, בחרי בסרום עם נוגדי חמצון וקרם קל משקל ולא שומני שניתן לשכב בקלות מתחת לאיפור. בלילה, בחר סרום שמכוון לדאגות ספציפיות כמו קווים עדינים או היפרפיגמנטציה, וקרם עשיר יותר כדי לספק לחות ותיקון אינטנסיביים בזמן שאתה ישן.
קרמים

לסיכום, בעוד שסרומים וקרמים עשויים להיראות דומים, הם מוצרים שונים המשרתים מטרות שונות. סרום נוטה להיות קל יותר ונועד לספק מרכיבים חזקים ישירות לעור. קרמים, לעומת זאת, עבים יותר ומשרתים לחות ולנעילת הלחות. לשניהם תפקידים ייחודיים, והשימוש בהם צריך להיקבע על פי סוג העור והצרכים של האדם.

לחצי כאן לאבחון העור שלך play

מאמרים אחרונים

No products in the cart.
שינוי גודל גופנים
ניגודיות
× נציג מחכה לענות לכם